English

با هدف یادآوری و بازخوانی حقوق معلمان؛

اجرای طرح سراسری «برپا» با شعار «تمام قد برای معلم ، برپا»

طرح سراسری «برپا» با شعار «تمام قد برای معلم ، برپا» به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی به منظور بزرگداشت مقام معلم در مدارس گیلان برگزار می شود.

اجرای طرح سراسری «برپا» با شعار «تمام قد برای معلم ، برپا»

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، این طرح با هدف یادآوری و بازخوانی حقوق معلمان، تکریم و تعظیم مقام علم و معلم در بین دانش آموزان، ارتقای سطح انگیزه، نگرش و اهتمام نوجوان نسبت به سبک زندگی اسلامی (اخلاق، آداب معاشرت، تکریم معلمان در مدارس) اجرا می شود.

اجرای مراسم سراسری تکریم از معلمان توسط اعضای انجمن اسلامی دانش آموزان در مدارس و همچنین تجلیل از مربیان در سطح قرارگاه‌ها از محورهای اصلی این طرح است.

این طرح با شعار «تمام قد برای معلم، برپا» است که برنامه های اعم از سخنرانی، قرائت خاطرات، اشعار، متون ادبی، اجرای سرود، نمایش و همخوانی اشعار توسط دانش آموزان، خاطره گویی معلمان، تقدیر از معلمان پیشکسوت، تقدیر از معلمان و مسئولین آموزشی، برگزاری پویش «معلم عزیزم از تو آموختم» در قالب آن اجرا می شود.

هفته بزرگداشت مقام معلم

شناسایی معلمان شهید توسط دانش آموزان

شناسایی معلمان شهید توسط دانش آموزان با اولویت شهدای معلم همان مدرسه و سپس معلمان شهید شهر یا استان، جمع‌آوری زندگینامه، وصیتنامه، خاطرات و سایر مستندات مربوط به معلمان شهید بخش دیگری از برنامه های این طرح است.

همچنین در این برنامه دانش آموزان علاقمند می توانند، تولیدات خود را در قالب نشریه مجلد و دیواری، مستند، کلیپ، پادکست صوتی، نماهنگ، طراحی پوستر، نمادهای حجمی، مجموعه خاطرات به دفاتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان ها ارسال کنند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه