English

کار ورزش و جوانان فارغ از زمان و مکان و مربوط به تمام جامعه است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: باید برای خدمت بیشتر به مردم و جوانان از هم سبقت بگیریم و در این راستا باید به این مهم توجه داشته باشیم که کار ورزش و جوانان فارغ از زمان و مکان است.

کار ورزش و جوانان فارغ از زمان و مکان و مربوط به تمام جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، ارسلان حسینی یک بعد مهم مأموریت ورزش و جوانان را تعلیم و تربیت ذکر کرد و گفت: باید حساسیت‌های کار را بشناسیم و با جدیت و برنامه‌ریزی دقیق برای تحقق اهداف مشخص در تسهیل امور ورزش و جوانان گام برداریم.

وی کار در ورزش و امور جوانان را فارغ از زمان و مکان و اداره خاص عنوان کرد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان به‌تنهایی متولی جوانان نیست و یکایک مسئولان در مقابل جوانان مسئولیت شرعی و قانونی دارند و اگر امروز درست عمل نشود قطعاً این نسل هرگز ما را نخواهند بخشید.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه ضمن گرامیداشت هفته جوان به موضوع اشتغال جوانان پرداخت و خاطرنشان ساخت: می‌بایست با تلاش همه مسئولان در بحث اشتغال، جوانان، ازدواج، مسکن و اوقات فراغت برنامه‌های اساسی و مؤثری تدوین و به اجرا درآید تا شاهد شکوفایی این نسل در توسعه کشور باشیم.

ارسلان حسینی به ادغام سازمان تربیت‌بدنی در سال ۱۳۸۹ اشاره کرد و گفت؛ بیش از یک‌چهارم جمعیت استان را جوانان تشکیل می‌دهند و با توجه به حساسیت حوزه جوانان برنامه‌های مؤثری در سطح وزارت برای خدمت به جوانان این مرزوبوم تهیه و در حال انجام است.

به گفته حسینی تفکیک حوزه جوانان از ورزش هیچ‌گونه تأثیری بر انجام وظایف و مأموریت‌ها نداشته است و با جدیت اقدامات لازم در حال پیگیری و انجام است.

خانه ورزش روستایی

افتتاح بیش از 84 خانه ورزش روستایی تا پایان سال 97 در کرمانشاه

وی به طرح‌های اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه برای اوقات فراغت و علی‌الخصوص جوانان روستایی اشاره کرد و گفت: تا پایان سال ۱۳۹۷ پیش از ۸۴ خانه ورزش روستایی افتتاح می‌شود که می‌تواند به اوقات فراغت جوانان در روستاها کمک کند.

وی همچنین نشست‌های ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور مسئولین ارشد استان را بستر مناسبی برای حل مشکلات و ساماندهی امور جوانان دانست و تصریح کرد: در این ستاد که بیش از بیست‌وپنج دستگاه حضور دارند در مورد نیازهای جدی جوانان تصمیم‌گیری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، به نقش ورزش در ایجاد نشاط در جوانان اشاره کرد و گفت؛ ورزش می‌تواند بخشی از مشکلات جوانان را حل کند و از ورود آن‌ها به مسیرهای منفی و انحرافی بازدارد و همچنین نقش خانواده‌ها، معلمان و مربیان در تعلیم و تربیت جوانان بسیار مؤثر و درخور توجه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه