English

وزارت اطلاعات فارغ از جناح بندی های سیاسی عمل می کند

وزارت اطلاعات همواره نقش حاکمیتی داشته است و فارغ از جناح بندی های سیاسی، فقط اهداف انقلاب و نظام برایش در اولویت قرار دارد و کارکنان این نهاد هم همواره تابع محض ولایت فقیه می باشند و دلسوزانه و مخلصانه در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب گام برمی دارند.

وزارت اطلاعات فارغ از جناح بندی های سیاسی عمل می کند

به گزارش خبرگزاری موج، سربازان گمنام امام زمان (عج) عنوان مقدسی است که برای کارکنان مخلص وزارت اطلاعات توسط امام راحل نهاده شده است و هفته منتهی به میلاد پرخیروبرکت قطب عالم امکان، یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است که این عنوان مدال افتخاری برای کارکنان این وزارتخانه می باشد و باعث می شود این سربازان همواره خود را در محضر آن حضرت ببینند و بطور حتم تلاش می کنند در راستای رضایت آن حضرت گام بردارند.

وزارت اطلاعات همواره نقش حاکمیتی داشته است و فارغ از جناح بندی های سیاسی، فقط اهداف انقلاب و نظام برایش در اولویت قرار دارد و کارکنان این نهاد هم همواره تابع محض ولایت فقیه می باشند و دلسوزانه و مخلصانه در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب گام برمی دارند.

"رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار با جمعی از مسئولان و کارکنان وزارت اطلاعات نیز با تأکید بر اینکه آحاد وزارت اطلاعات پدید آمده‌ی انقلاب و فرزندان امام و انقلاب هستند، خاطرنشان کردند: بر همین اساس وزارت اطلاعات و همه کارکنان آن باید همواره صد درصد انقلابی بمانند و انقلابی حرکت کنند.

ایشان، وزارت اطلاعات را تابع سیاست‌های نظام دانستند و فرمودند: در همه جای دنیا، دستگاه‌های اطلاعاتی تابع سیاست‌های نظامِ حاکم بر کشورها هستند.حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه چارچوب سیاستهای نظام جمهوری اسلامی را امام راحل مشخص کرده و این چارچوب براساس وصیت نامه و فرمایشات ایشان شکل گرفته است، خاطرنشان کردند: در این چارچوب، رهبری هم بخشی از نظام است و نه خودِ نظام. ایشان با تأکید بر اینکه هرگونه جناح‌بازی در وزارت اطلاعات گناه است، گفتند: در وزارت اطلاعات یک جناح وجود دارد و آن، جناحِ انقلاب است. رهبر انقلاب اسلامی، همه اجزای وزارت اطلاعات را به مطالعه دقیق وصیت نامه و فرمایشات امام(ره) توصیه مؤکد کردند و گفتند: باید همه بخشها و بدنه وزارت با مبانی و اصول انقلاب کاملاً آشنا باشند و در این چارچوب، انقلابی عمل کنند."

کارکنان وزارت اطلاعات همواره با مقید بودن به احکام شرع مقدس ، قانون و پایبندی بر اخلاق مداری و تلاش در جهت تحقق آرمان های شهدای عزیزمان، فروتنی ووفاداری نسبت به آرمان های انقلاب و نظام و در گمنامی و با اخلاص نسبت به انجام وظیفه اقدام می کنند .

این سربازان گمنام همواره در راستای رضایت حضرت ولی عصر(عج) گام برداشته و جان خود را هم برطبق اخلاص گذشته و در راه آرمان های انقلاب به استقبال شهادت هم رفته اند و همواره حامی مظلومان بود و همواره در مقابل ظالمان می ایستند.

این عزیزان برای حفظ وصیانت از انقلاب اسلامی و خون هزاران شهید و ایثارگر و جانباز، در چارچوب مبارزه با براندازی، خرابکاری، وجاسوسی هم فعالیت داشته و توانسته اند از دستاوردهای انقلاب و نظام در برابر تمام خطرات داخلی و خارجی صیانت داشته باشند. 

تکفیری ها هم اقتدار نظام جمهوری اسلامی و وزارت اطلاعات را می دانند و به همین دلیل جرات عرض اندام در ایران اسلامی را ندارند و نوچه ها و دست پرورده های شان هم توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) متلاشی می شوند که این موضوع نشان می دهند که آنها هیچگاه فرصت حضور در کشورمان  را نخواهند داشت و پرونده شان با اقتدار دستگاه های اطلاعاتی مان بسته شده است. 

در استانی مانند هرمزگان نیز به دلیل هم مرز بودن با کشورهای حوزه خلیج فارس، وظیفه این سربازان گمنام بیشتر شده و چشمان تیزبین شان همواره تمامی تحرکات را رصد می کنند که بحمدا... امنیت کامل در استان حاکم بوده است و شیعه وسنی در کنار همدیگر و با وحدت مثال زدنی همواره پشتیبان نظام وانقلاب بوده وهستند.

مردم عزیزمان هم هرجا که نیاز دیدند از طریق تلفن سه رقمی 113 با ستاد خبری تماس می گیرند و موارد مشکوک را گزارش می دهند تا گامی در جهت ارتقای امنیت و سهیم شدن در امنیت جامعه داشته باشند.

این سربازان گمنام در عرصه های دیگر هم حضور چشمگیری دارند و حتی زمینه امن برای فعالیت های اقتصادی در کشور را فراهم می کنند تا سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی با خاطری آسوده در کشورمان سرمایه گذاری نمایند و امسال هم که با تدبیر حکیمانه مقام عظمای ولایت به عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری شده است و تاکیدات معظم له بر تحقق اقتصاد مقاومتی، بایستی زمینه سرمایه گذاری بیش از پیش فراهم گردد و تولیدکنندگان بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرند تا اینکه رونق اقتصادی را در کشور شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه