English

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس خبر داد:

راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس با نسخه جدید

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس از رونمایی از نسخه جدید پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس خبر داد گفت: در این پایگاه قرار است خدمات دولت الکترونیک نیز ارائه گردد.

راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس با نسخه جدید

به گزارش خبرگزاری موج از شیراز، صابر سهرابی افزود: مشکلات پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس مرتفع شده و به زودی نسخه جدید آن با قابلیت‌های فراوان بارگذاری خواهد شد.

وی با تأکید به اینکه زیر ساخت‌های پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس قدیمی بودند و به همین خاطر مشکلات فراوانی در این خصوص به وجود آماده بود؛ در سال 96 ارتقاء تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و به‌روزرسانی این پایگاه خبری، در دستور کار واحد فناوری اطلاعات و روابط عمومی استانداری فارس قرار گرفت که به زودی نسخه جدید آن بارگذاری خواهد شد.

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس ادامه داد: با راه‌اندازی پایگاه جدید؛ ارائه خدمات دولت الکترونیک در استان فراهم خواهد شد و دسترسی رسانه‌ها و عموم مردم به این خدمات با سهولت انجام می‌پذیرد.

سهرابی قابلیت ویژه نسخه جدید پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس را  دسترسی راهت آن از طریق موبایل و تبلت عنوان کرد و گفت: در این پایگاه در فاز اول قرار است اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار استانداری بارگذاری شود و از تاریخ یازدهم اردیبهشت ماه و همزمان با نیمه شعبان در دسترس عموم قرار گیرد و در فاز دوم، خدمات دولت الکترونیک و در آینده‌ای نزدیک بارگذاری گردد.

به گزارش موج، آدرس اینترنتی پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس www.farsp.ir می باشد که از فردا یازدهم اردیبهشت ماه همزمان با سالروز میلاد سراسر نور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه