English

نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

برای اعتلای اسلام باید اتحاد شیعه و سنی را افزایش دهیم

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت امروز در دیدار با جمعی از علما و ائمه جمعه اهل سنت گفت: برای اعتلای اسلام باید اتحاد شیعه و سنی را افزایش دهیم.

برای اعتلای اسلام باید اتحاد شیعه و سنی را افزایش دهیم

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت امروز در دیدار  با جمعی از علما و ائمه جمعه اهل سنت با بیان اینکه علمای اهل سنت و شیعه در طول تاریخ در کنار هم در حفاظت و پاسداشت اسلام تلاش فراوانی کردند افزود : برای اعتلای اسلام باید اتحاد شیعه و سنی را افزایش دهیم.

دشمنان امروز با راه اندازی جنگ نیابتی بدنبال نابودی اسلام هستند

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به ترفند های دشمنان برای تفرقه  افکنی در اسلام افزود : دشمنان امروز با راه اندازی جنگ نیابتی بدنبال نابودی اسلام هستند که اهل سنت و شیعه باید با هوشیاری واتحاد این نقشه را خنثی کنند.

وی آگاهی بخشی به مردم را مهم دانست و خاطر نشان کرد: علمای اهل سنت و شیعه با اجرای گفتمان درست و علمی معارف دینی را بیشتر برای مردم تبیین کنند تا خرافه و بدعت های نادرست از دین دور شود.

سیاست جزیی از مدیریت جامعه اسلامی است

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت سیاست را جزیی از مدیریت جامعه اسلامی دانست وافزود: سیاست در کنار معرفت می تواند دوبال خدمت مدیران به مردم باشد اما باید در این راه از سیاست زدگی پرهیز کرد .

در این دیدار حجت الاسلام حسین پور مدیر شعبه گیلان مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، حجت الاسلام خانی پور امام جمعه اهل سنت تالش، حجت الاسلام عبدالهی امام جمعه رضوانشهر، عزت شیخ مدیر مدرسه محمدیه اهل سنت تالش و حجت الاسلام نقدی امام جمعه تالش هر یک در خصوص لزوم اتحاد بیشتر اهل سنت و تشیع سخن گفتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی