English

استاندار هرمزگان؛

خلیج فارس قلب ایران است

استاندار هرمزگان گفت: مردم هرمزگان با آداب و رسوم و حضور خود به نمایندگی از ملت ایران حافظ خلیج فارس هستند.

خلیج فارس قلب ایران است

به گزارش خبرگزاری موج؛ فریدون همتی در اختتامیه هشتمین جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس ضمن خوش‌آمدگویی به تمام میهمانان حاضر در این نشست گفت: بنا به اهمیت حوزه ی خلیج فارس در طول تاریخ  این منطقه شاهد فراز و نشیب های بسیار بوده است.

وی افزود: طمع و دست درازی بیگانگان به این منطقه را در طول تاریخ می توان سراغ گرفت همانگونه که آثار آن را امروز در قلعه ی پرتقالی ها و سایر آثار بجا مانده مشاهده می کنیم.

استاندار هرمزگان گفت: در همیشه ی تاریخ حضور در منطقه و در یک کلام آمدن ها با تصمیم بیگانگان بوده بوده اما رفتنشان با اقتدار و همت مردم ایران  رقم خورده است و تا همیشه ی تاریخ نیز همینگونه خواهد بود

همتی با عنوان اینکه قلب ایران خلیج فارس است و قلب خلیج فارس هم به عشق ایران می تپد گفت: مردم هرمزگان با آداب و رسوم و حضور خود به نمایندگی از ملت ایران حافظ خلیج فارس هستند.

عالی ترین مقام دولتی در هرمزگان گفت: خوشبختانه امروز با اقتدار نظامی کشور، از آب های نیلگون خلیج فارس به خوبی محافظت می شود و اجازه ی هیچگونه تحرکی به بیگانگان داده نمی شود.

همتی در پایان با اشاره به اینکه باید روز خلیج فارس و هفته ی خلیج فارس در جای جای ایران برگزار شود از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست: امید است با تمهیدات ویژه در سال های آینده این روز در تمام سفارت خانه‌های ایران در کشورهای مختلف دنیا پاس داشته شود. تا این پیام به درستی منتقل شود که ملت ایران اجازه ی جعل نام خلیج فارس را به هیچکس نمی دهد و این خلیج تا ابد همیشه فارس خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه