English

آخرین وضعیت کودک آزاران ماهشهری/ زندانی کردن پدر و نامادری

فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: پدر و نامادری این کودکان شکنجه شده تا مشخص شدن حکم دادگاه در زندان هستند.

آخرین وضعیت کودک آزاران ماهشهری/ زندانی کردن پدر و نامادری

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، پس از آنکه بسیاری از رسانه های اجتماعی خبری مبنی بر اینکه چرا نامادری کودک آزار ماهشهری دستگیر نشده است محسن بیرانوند، بیان کرد: نامادری سه کودک ماهشهری که شکنجه می‌شدند، پس از رسانه‌ای شدن این قضیه یک بار بازداشت و سپس به قید وثیقه آزاد شد و هم‌اکنون مجددا بازداشت شده است و در زندان به سر می‌برد.

وی عنوان کرد: پدر این کودکان نیز از همان ابتدا بازداشت شده بود که اکنون در زندان است. بازجویی و بررسی‌های قضایی این پرونده ادامه دارد و هر دو نفر تا مشخص شدن حکم دادگاه در زندان خواهند ماند.

بیرانوند با بیان اینکه کودک آزاری انگیزه اصلی نمی خواهد، اظهار داشت: انگیزه این پدر و نامادری از شکنجه سه کودک جای سؤال ندارد. فردی که فرزندان خود را آن هم به این شیوه شکنجه می‌کند، چه انگیزه‌ای می‌تواند داشته باشد جز اینکه از لحاظ روانی انسانی سالم نباشد.

فرماندار ماهشهر با بیان اینکه کودکان آزاردیده ماهشهری با حکم دادستان در منزل عموی خود زندگی می‌کنند، افزود: محل زندگی این کودکان را چندین بار بررسی کرده‌ایم و اکنون این محل مناسب است و هیچ مشکلی ندارد اما به طور مرتب وضعیت این کودکان بررسی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه