English

توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی:

شب شعر«انتظار» در بیت امام جمعه تبریز برگزار می شود

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: همزمان با خجسته میلاد اعیاد شعبانیه و به‌مناسبت نیمه شعبان و خجسته میلاد فرخنده و با سعادت حضرت مهدی(عج) شب شعر « انتظار» در حسینیه بیت امام جمعه تبریز برگزار می شود .

شب شعر«انتظار»  در بیت امام جمعه تبریز برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز،جواد کریم نژاد در نشست خبری  طی سخنانی اظهار داشت:برگزاری این مراسم در این ایام بسیار پربار خواهد بود و بالطبع شعرها و شورهایی از شاعران خوش قریحه تبریز در « شب شعر انتظار»  را به نظاره خواهیم نشست. 

کریم نژاد

وی افزود:  این شب شعر با حضور شاعران دلسوخته موعود منتظَر و مداحان اهل بیت (ع)به همراه مولودی خوانی برگزار می شود. 

شب شعر انتظار با هدف تبیین و ترویج فرهنگ مهدوی است

وی برگزاری این محفل شعری را در راستای مهدی باوری و مهدی یاوری عنوان کرد و گفت: شب شعر انتظار با هدف تبیین و ترویج فرهنگ مهدوی و انتظار به زبان هنر و ادبیات و معرفی این فرهنگ به نسل جوان با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، بنیاد فرهنگی و خیریه نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز و روابط عمومی بیت امام جمعه تبریز برگزار می شود. 

وی با اشاره به دعوت از تمام شعرای آیینی استان و پیشکسوتان هنر و ادبیات جهت حضور در این شب شعر، به زمان برگزاری این محفل شاعرانه اشاره کرد و افزود: این شب شعر 10 اردیبهشت ماه سال جاری در محل حسینیه بیت امام جمعه تبریز برپا می‌شود. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه