English

تخصیص ۲ میلیارد ریال برای تجهیز اماکن ورزشی قصرشیرین

فرماندار قصرشیرین از اختصاص 2 میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی قصرشیرین خبر داد.

تخصیص 2 میلیارد ریال برای تجهیز اماکن ورزشی قصرشیرین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، فرامرز اکبری ضمن تأکید بر توسعه اماکن ورزشی قصرشیرین، ابراز داشت: این اعتبار برای تجهیز اماکن ورزشی قصرشیرین، پرداخت بدهی‌های آب و ساماندهی سامانه‌های حرارتی سرسراهای ورزشی و گازرسانی اختصاص‌یافته است.

وی اظهار کرد: با توجه به اقلیم مناسب این شهرستان و وجود هتل‌ها و مکان‌های اقامتی مناسب، این شهر توانایی برپایی اردوی تیم‌های ملی و برگزاری مسابقه‌های مهم ورزشی در سطح بین‌المللی را دارد.

فرماندار قصرشیرین بر لزوم شناسایی استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف با توجه به مطلوب بودن سرانه فضای ورزشی تأکید کرد و افزود: ورزشکاران این شهرستان از ظرفیت‌های بالایی برخوردارند و موفقیت آنان در مسابقه‌های داخلی و خارجی مؤید این مطلب مهم و اساسی است.

قصرشیرین پتانسیل جذب اردوی تیم های ملی

قصرشیرین پتانسیل جذب اردوی تیم های ملی را دارد

اکبری اضافه کرد: آب‌وهوای مطلوب در فصل زمستان و همچنین وجود زمین فوتبال استاندارد و دیگر اماکن ورزشی قصرشیرین و اقامتی مناسب، شرایط را برای برپایی اردوی تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی در این شهرستان مرزی فراهم کرده است.

وی شمار ورزشکاران سازمان‌یافته در قالب 23 هیئت ورزشی در این شهرستان مرزی را 820 تن و سرانه فضای ورزشی برای هر ورزشکار را نیز نزدیک به 2 متر اعلام کرد.

گفتنی است که اماکن ورزشی قصرشیرین دارای هشت سرسرای ورزشی سرپوشیده، یک استخر روباز، یک پیست دوومیدانی، یک زمین چمن فوتبال و چند زمین چمن روستایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی