English

ژئو پارک قشم باعث توسعه پایدار این منطقه است

عضو هیئت مدیره منطقه آزاد قشم گفت: ژئوپارک باعث مشارکت و مدیریت مردم و با توجه به قابلیت جذب گردشگر باعث توسعه ی اقتصادی این منطقه میشود که به معنای توسعه ی پایدار این منطقه است.

ژئو پارک قشم باعث توسعه پایدار این منطقه است

به گزارش خبرگزاری موج؛ پروین فرشچی در نخستین همایش بین المللی و کارگاه آموزشی- تخصصی توسعه ژئوپارک های جهانی یونسکو در جزیره قشم گفت: وجود ژئو پارک برای مردم یک منطقه به معنی شکوفایی فرهنگ و تجلیل از موهبت الهی است.

وی ادامه داد: ژئوپارک باعث مشارکت و مدیریت مردم و با توجه به قابلیت جذب گردشگر باعث توسعه‌ی اقتصادی این منطقه می شود که به معنای توسعه ی پایدار این منطقه است.

عضو هیئت مدیره منطقه آزاد قشم گفت: باید از این پس با همکاری دفتر کمیسیون عالی یونسکو در ایران بتوانیم میزبان گردشگران و طبیعت گردان داخلی و خارجی باشیم.

فرشچی با اشاره به اینکه با ثبت جهانی ژئوپارک قشم باید منتظر اتفاق های خوبی در منطقه آزاد قشم باشیم، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم به عنوان نمونه ای برای مناطق دیگر خاورمیانه و غرب آسیا عمل کنیم.

وی افزود: برای تحقق این مهم خواست سیاسی و عزم ملی لازم بود و نقش و حمایت مردم را نمی توان نادیده گرفت که برای نمونه می توان به تغییر وضعیت این پارک در مدیریت و حفظ نگهداری آن اشاره کرد.

فرشچی در پایان گفت: امروز را باید جشن گرفت چرا که ما از مسیر سختی عبور کردیم و به نتیجه ی مطلوبی رسیدیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه