English

فرماندار آستارا:

معلمان سرمایه های اجتماعی و الگوی رفتاری جامعه هستند

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با اشاره به فرارسیدن روز معلم گفت: باید با تمام توان این ایام را گرامی بداریم زیرا معلمان سرمایه های اجتماعی و الگوی رفتاری جامعه هستند.

معلمان سرمایه های اجتماعی و الگوی رفتاری جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، یونس رنجکش در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش آستارا در سال جاری در این شهرستان افزود: باید برای اوقات فراغت دانش آموزان برنامه ریزی و با تشکیل کارگاه های مرتبط، زمینه حضور آنها را در کلاس های فنی و آموزشی فراهم کنیم و مهارت آموزی را در اولویت آموزش ها قرار دهیم.

وی با تاکید بر پویایی فضاهای آموزشی و پرورشی مدارس اظهار داشت : مهارت های زندگی در کنار آموزش های علمی یک ضرورت در جامعه است و باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.

فرماندار آستارا به برگزاری المپیادهای مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی در مدارس اشاره و اضافه کرد: در این المپیادها می توان علایق و توانایی و استعدادهای دانش آموزان را شناسایی کرد.

وی خواستار برنامه ریزی برای دانش آموزان در تابستان امسال و ارائه گزارشی از سوی این آموزش و پرورش برای برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان در جلسه آینده شورا شد.

معلمان سرمایه های اجتماعی و الگوی رفتاری جامعه هستند

رنجکش همچنین با اشاره به فرارسیدن روز معلم از همگان خواست تا به پاس ارج گذاری به مقام معلم در بزرگداشت این ایام مشارکت داشته باشند.

شورای -آموزش و پرورش آستارا

وی ادامه داد: باید با تمام توان این ایام را گرامی بداریم زیرا معلمان سرمایه های اجتماعی و الگوی رفتاری جامعه هستند.

تغذیه سالم ر در مدارس این شهرستان ترویج یابد

وی ارائه صبحانه سالم را در مدارس آستارا خواستار شد و اضافه کرد: شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش باید در قالب اجرای طرح سلامت، تغذیه سالم را در مدارس این شهرستان ترویج دهند تا دانش آموزان، سفیران سلامت باشند.

وی اظهار کرد: معلمان، سرمایه های فرهنگی و آموزشی کشور هستند و باید آئین تجلیل آنها شایسته قشر معلم باشد.

رنجکش اظهار کرد: برگزاری المپیاد های ورزشی در آموزش و پرورش باعث شادابی مدارس و نشاط و ارتقای سلامت عمومی دانش آموزان می شود.

جایگاه معلمان در جامعه بسیار والاست

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه آستارا نیز در این جلسه گفت: جایگاه معلمان در جامعه بسیار والاست و باید تلاش کنیم تا دغدغه های آنان برطرف شود.

وی افزود: باید معلمان، بدون دغدغه های مالی و رفاهی برای اعتلای آموزش و پرورش همت کنند و امیدواریم در این راستا اقدامات موثر صورت گیرد.

سجاد موسوی رییس اداره آموزش و پرورش آستارا هم در این جلسه گزارشی از اقدامات و برنامه های شهرستان در امر آموزش و پرورش ارائه و خواستار همکاری در زمینه هر چه بهتر برگزاری هفته بزرگداشت مقام معلم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه