English

سایه ابر و غبار بر سر کرمانشاه

از صبح امروز تاکنون جو استان کرمانشاه در سایه ابر و غبار ریز گردها قرارگرفته به حدی که دید افقی در برخی از استان‌ها همچون کنگاور به هزار متر رسیده است.

سایه ابر و غبار بر سر کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، هواشناسی کرمانشاه در هشداری نسبت به بروز پدیده ابر و غبار ریز گردها در سطح استان، اعلام داشت: توده گردوغباری که پس از بارش‌های اخیر جو استان را تحت تأثیر قرار داده، باعث کاهش دید افقی شده و اکنون کمترین دید افقی در شهرستان کنگاور به میزان هزار متر، در سرارود دو هزار متر، در سرپل ذهاب و جوانرود سه هزار متر، در اسلام آبادغرب و کرمانشاه چهار هزار متر و در سومار و ثلاث باباجانی پنج هزار متر گزارش‌شده است.

بر پایه این گزارش این توده گردوغبار در حال خروج از استان است و تا اواخر وقت به‌طور کامل از جو استان خارج خواهد شد اما به دلیل ادامه ناپایداری و تقویت میدان‌های باد جنوبی در منطقه، امکان بروز دوباره گردوغبار خصوصا در نواحی مرز برای فردا (9 اردیبهشت) به همراه ادامه بارش‌ها تا روز دوشنبه (10 اردیبهشت) پدیده جوی ابر و غبار را بر سطح جو استان حکم‌فرما خواهد کرد.

گفتنی است که میانگین غلظت 10 ساعته (12 شب تا 10 صبح) ذرات معلق موجود در هوای شهر کرمانشاه 191 میکروگرم بر مترمکعب هوا گزارش‌شده و این در حالی است که میانگین استاندارد غلظت ذرات معلق 150 میکروگرم بر مترمکعب هوا است.

بارش تگرگ در انتظار نواحی غرب و جنوب غرب کرمانشاه

بارش تگرگ

هواشناسی کرمانشاه اعلام کرد: شدت بارش‌ها مربوط به اواخر وقت امروز و همچنین فردا و بیشتر در نواحی غربی و جنوبی همراه با وزش باد شدید همراه خواهد بود.

گفتنی است که بیشتر بارش 48 ساعت گذشته استان کرمانشاه را روانسر با 63 میلی‌متر و اورامانات 32 میلی‌متر به خود اختصاص داد و در ادامه سایه از ابر و غبار ریز گردها امروز بر جو کرمانشاه حکم‌فرماست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه