English

فیروز کریمی:

بازیکنان ما از نظر فنی، نسبت به سال گذشته تغییر زیادی نکرده بودند

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت:بازیکنان ما از نظر فنی، نسبت به سال گذشته تغییر زیادی نکرده بودند،اما از نظر توازن در قیمت‌ها نسبت به سایر تیم‌ها، وضعیت معقولی داشتیم و برای اولین بار که در چند هفته پایانی، فارغ از استرس سقوط، به دنبال جمع کردن امتیاز بودیم.

بازیکنان ما از نظر فنی، نسبت به سال گذشته تغییر زیادی نکرده بودند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز، فیروز کریمی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل پدیده اظهار کرد: بازی به دلیل این که هر دو تیم از شرایط حساس جدول خارج بودند، حرارت خاصی نداشت و درگیری فیزیکی لازم برای یک بازی، وجود نداشت و باعث شد صحنه‌های آن‌چنانی نبینیم و به نظرم، مساوی برای دو تیم عادلانه بود.

وی افزود: زیباترین صحنه امروز، این بود که بازیکن ما در حالی که موقعیت خوبی داشت، در یک حرکت جوانمردانه توپ را به بیرون زد.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم برای سال‌ آینده فوتبال زیباتری ارائه دهیم. امسال از نظر کیفیت و محتوا، اگر از سال‌های گذشته بالاتر نبود اما از نظر کمیت خیلی بالاتر بود و لیگ منظمی داشتیم و داوری‌های خوب، از ویژگی‌های لیگ هفدهم بود. جای تشکر و تقدیر از داور امروز دارد. کمتر دیده بودم که داوری با این سن و سال، به این خوبی سوت بزند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه