English

امام جمعه موقت تبریز:

ناامن‌سازی فضای داخلی کشور یکی از نقشه‌های دشمنان است

امام جمعه موقت تبریز ناامن‌سازی فضای داخلی کشور را یکی از نقشه‌های دشمنان دانست وگفت: دشمنان از امنیت حاکم در ایران ناراحت بوده و بر همین اساس، افزایش آسیب‌های اجتماعی، سلب حیا و غیرت از زنان و مردان را دنبال می‌کنند.

 ناامن‌سازی فضای داخلی کشور  یکی از نقشه‌های دشمنان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز،حجت‌الاسلام احمد مطهری‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با تاکید بر این‌که طرح جدید دشمنان، مقابله با مجریان قانون(نیروی انتظامی و...) است، بیان کرد: مردم ما بصیرت دارند و همه می‌دانیم که امنیت حاکم در فضای داخلی کشور مدیون خون‌های پاک شهدا است، اما دشمن طی هفته‌های اخیر با هنجارشکنی، در راستای تضعیف نیروی انتظامی می‌کوشد.

وی با تاکید بر این‌که مردم در راستای صیانت از امنیت داخلی و خارجی خود، هرگز به دشمنان اجازه‌ی نفوذ نمی‌دهند، تصریح کرد: از نیروهای مسلح‌ حمایت می‌کنیم و می‌خواهیم بیش از این در راستای ایجاد امنیت کوشش کنند.

مطهری به سفر هیات دولت به استان اشاره کرد و افزود: طی این سفر جلساتی برگزار و طرح‌های متعددی مصوب شد که امید است مسئولان در راستای عملیاتی و اجرایی شدن آن تلاش کنند.

حضرت علی‌اکبر(ع) در شجاعت، تقوا شناخته شده و وارد به مسائل حکومتی بود

وی به مناسبت‌های پیش‌رو اشاره کرد و ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، گفت: حضرت علی‌اکبر(ع) در شجاعت، تقوا شناخته شده و وارد به مسائل حکومتی بود، میان خاندان اهل‌بیت(ع) نیز به عنوان یک جوان شاخص، مورد توجه بوده و چهره و رفتارش شبیه پیغمبر(ص) بود.

مطهری
وی با تاکید بر اهمیت ایام جوانی در راستای تهذیب نفس و علم‌آموزی، تشریح کرد: در روایات نیز بر دوران جوانی بسیار اهتمام شده و حتی در روز محشر در رابطه با ایام جوانی از انسان سوال خواهد شد.
 
مطهری‌اصل با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص "تهذیب، تحصیل و ورزش جوانان" بیان کرد: باید در راستای فراهم آوردن شرایط مناسب در جامعه در راستای تهذیب، تحصیل و ورزش جوانان بیش از پیش بکوشیم.
 
وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم، گفت: طبق فرمایشات امام راحل، تمامی کتب تالیف شده توسط شهید مطهری قابل استفاده است، اما احساس می‌شود که استفاده از کتاب‌های این شخصیت بزرگ در مراکز علمی کم‌رنگ شده است. 
 
امام جمعه موقت تبریز با اشاره به تحولات ایجاد شده در سیستم آموزش و پرورش پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این تحول کم بوده و دینی شدن تمامی برنامه‌های این سیستم کمتر اتفاق افتاده است، در حالی که آموزش و پرورش گلوگاه تربیتی بوده و باید کتاب‌ها و نوع تربیت برگرفته‌ی از دین باشد. 
 
وی با اشاره به هفته کار و کارگر نیز بیان کرد: اگر می‌خواهیم که شعار سال و اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشیم باید به قشر کارگر و حقوقشان توجه کنیم؛ بخش سرمایه‌گذاری‌ها در راستای تحقق شعار سال قابل قبول است اما توجه به کارگر و احقاق حقوق آنها اصلی‌ترین راه رونق‌بخشی تولیدات داخلی است.
 
وی با اشاره به نیمه‌ی شعبان و روز سربازان گمنام امام‌زمان(عج)، گفت: شب نیمه شعبان از اهمیت خاصی برخوردار بوده و طبق روایات به اندازه‌ی شب قدر فضیلت و اعمال خاص خود را دارد.
 
مطهری‌اصل در خاتمه به اهمیت وجود سربازان امام زمان(عج) نیز اشاره کرد و افزود: سربازان گمنام بسیاری در کشور داریم که خدماتشان در جامعه پنهان مانده و به صورت گمنام نیز به مقام رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی