English

امام جمعه ارومیه:

مسئولین باید عرصه را برای جوانان باز کنند

امام جمعه ارومیه گفت: برخی از مسئولین باید برای جوانان ایثار کنند و عرصه را برای جوانان باز کنند تا جوانان با انگیزه و قدرت این مسئولیت را برعهده بگیرند و با تمام توان برای این مسئولیت تلاش کنند.

مسئولین باید عرصه را برای جوانان باز کنند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام المسلمین سید مهدی قریشی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: مسئولیت‌های مهم کشور باید به جوانان سپرده شوند، همان گونه که این انقلاب را جوانان بودند که پیروز کردند، اداره آن هم به دست جوانان سپرده شود و از آنها در امور کشوری استفاده شود.

وی افزود: برخی از مسئولین باید برای جوانان ایثار کنند و عرصه را برای جوانان باز کنند تا جوانان با انگیزه و قدرت این مسئولیت را برعهده بگیرند و با تمام توان برای این مسئولیت تلاش کنند.  

حجت الاسلام قریشی در خصوص ارزش کار حلال در اسلام و مقام کارگر خاطر نشان کرد: کار کردن حلال در اسلام از عبادت‌هاست و کسی که کار می‌کند همانند کسانی است که در راه خداوند جهاد می‌کند و کارگران سبب چرخش اقتصادی کشور می‌شوند که مسئولین باید به کارگران کمک کنند و مشکلات آنان را حل کنند.  

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: پیامبر(ص) فرموده‌اند که دستی که کار می‌کند و پینه می‌بندد هرگز به جهنم نمیرود و عذاب الهی شامل آن نخواهد شد.

‌وی در خصوص مقام والای معلمان هم تاکید کرد: معلمان تربیت جوانان را بر عهده دارند که باید از آن‌ها قدردانی شود و در روایات آمده است تمام عالم به معلم نیکو تعظیم می‌کنند.

امام جمعه ارومیه افزود: معلمی شغل انبیاست و در جامعه باید به مقام معلمان توجه شود و مسئولین و مردم به آنان احترام بگذارند و معلمان نیز باید به تربیت جوانان تلاش کنند.

وی در خصوص شوراهای اسلامی تصریح کرد: شوراهای شهر می‌توانند با همکاری شهرداری مشکلات شهر را حل کنند و سبب ارتقاء سطح کیفی مدیریت شهری شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه