English

با حضور وزیر علوم در مشهد برگزار شد:

همایش مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور

همایش مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور با حضور وزیر علوم ظهر امروز در مشهد برگزار شد.

همایش مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، چهلمین همایش مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور ظهر امروز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مشهد برگزار شد.

منصور غلامی ظهر امروز در چهلمین همایش سراسری مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور، در مشهد از بازنگری در محتوای دروس دانشگاهی و هدایت به سمت محتواهای تاثیرپذیر در جامعه خبر داد و افزود: در این راستا از پاییز گذشته کارگاههای مهارت آموزی حین تحصیل برای دانش آموزان در حال برگزاری است.

وزیر علوم همچنین بر لزوم تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه تاکید و بیان کرد: موانع این ارتباط در دست احصا است تا بتوان در این زمینه به شاخص مورد قبول رسید.

دانشگاهها باید در طراز انقلاب باشند

منصور غلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در منطقه و دنیا در جایگاه برتر رشد و شتاب علمی قرار دارد که باید این شاخص حفظ شود اظهار داشت: دانشگاهها باید در طراز انقلاب باشند و برای حرکت در طراز جهانی مانعی در نگاه ایدئولوژی انقلاب و اسلام وجود ندارد. 

وی تصریج کرد: متاسفانه در دانشگاهها به مباحث مربوط به هم اندیشی بطور وسیع پرداخته نشده است. هم اینک که دشمن در تلاش برای ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است باید با افزایش و توجه به فعالیتهای مشترک و کارهای جمعی در فضاهای دانشگاهی این ترفندها خنثی شوند.

 حفظ ارتباط با نسل جوان نزدیکی دوره سنی نمی خواهد

وزیر علوم همچنین بر ایجاد نشاط و افزایش امید به آینده در بین جوانان و دانشجویان تاکید و بیان کرد: از طریق تقویت اعتقادات مذهبی و مباحث اجتماعی باید این مهم محقق شود. همچنین باید در تعامل با جوانان به روز و از مسائل روز کشور آگاه باشیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین بر تقویت حضور اساتید معارف و فعالان فرهنگی در جمع دانشجویان تاکید و بیان کرد: تحقق این امر نقش مهمی در کاهش آسیب ها دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی