English

استاندار گیلان:

نظر اعلامی گزینش در تعیین مسیر زندگی افراد بسیار تأثیرگذار است

استاندار صبح امروز در همایش هم اندیشی هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی استان گفت: نظر اعلامی گزینش، علاوه بر حقوق شخصی و عمومی در تعیین مسیر زندگی افراد بسیار تأثیرگذار است.

نظر اعلامی گزینش در تعیین مسیر زندگی افراد بسیار تأثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری در این همایش که با حضور دبیر هیئت عالی گزینش کشور در سالن غدیر استانداری برگزار شد، رسالت مجموعه گزینش را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: در بُعد حقوق شخصی، بررسی‌ها می‌تواند در تعیین مسیر زندگی یک فرد بسیار تأثیرگذار باشد و آن را تغییر دهد.

استاندار گیلان اعلام نظر از سوی مجموعه گزینش را در ادامه هدف تعیین شده از سوی افراد بسیار حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: در بُعد عمومی برای انجام مأموریت‌ها و وظایف با باوری درست نیازمند نیروهای کارآمد، توانمند و معتقد  هستیم که این از طریق بررسی‌های گزینش انجام می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار داشت: مجموعه‌ای که دارای نیروهایی با باور عمیق و معتقد باشد و صداقت را سرلوحه امورات خود قرار دهد می‌تواند در انجام وظایف و رسالت خود موفق‌تر عمل کند.

در برگزاری آزمون‌ها برای یک سمت حداقل 2 نفر پذیرفته می‌شوند

وی با بیان اینکه در برگزاری آزمون‌ها برای یک سمت حداقل 2 نفر پذیرفته می‌شوند گفت: در مرحله گزینش ممکن است دچار خطا شویم که در تعیین فرد کارآمد، اقدامات گزینش از حساسیت و دقت بیشتری باید برخوردار باشد.

اعلام نظرها از سوی گزینش مربوط به حقوق افراد و جامعه است

استاندار گیلان اعلام نظرها از سوی گزینش را مربوط به حقوق افراد و جامعه عنوان کرد و افزود: اگر در اعلام نظر یک فرد شایسته کنار گذاشته و فردی فارغ از خصوصیات فردی و اخلاقی برگزیده شود قطعاً به آن سمت در انجام وظایف و رسالت لطمه وارد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر با فردی که حق آن در گزینش تضییع شده باشد مواجه نشدم اظهار داشت: با رویکرد ارزشمندی که در دوره‌ی اخیر وجود داشته بحمدالله رفتارها براساس مکانیزم اقناع وجدانی بوده است.

همایش هم اندیشی هسته گزینش

سالاری با بیان اینکه در مدت هفت ماه مسئولیت در گیلان نیز تاکنون نقدی از اقدامات گزینش، تضییع حقوق افراد و ورود به مسائل خصوصی گزارش نشده است گفت: امیدواریم در نحوه انجام این رسالت خطیر با ارائه مستندات، نظر اعلام شده برای مخاطبان قانع کننده باشد.

در ادامه این همایش دبیر هیئت عالی گزینش کشور با اشاره به اینکه در بررسی‌های افراد مرتبط با موضوعات دینی مصادیق آن در قرآن بیان شده است گفت: گزینش افراد باید بدون هرگونه سلایق شخصی و براساس دستورالعمل‌های ابلاغی انجام گیرد.

معیارها و ویژگی‌ها در بررسی افراد باید در راستای انتخاب یک نیروی کارآمد باشد

اسدالله وطنی با بیان اینکه در بررسی پرونده‌ها درخصوص مسائل اعتقادی، اخلاقی و سیاسی یک فرد تصمیم‌گیری می‌شود افزود: معیارها و ویژگی‌ها در بررسی افراد باید در راستای انتخاب یک نیروی کارآمد و توانمند در انجام وظایف و رسالت‌ها باشد.

وی خاطر نشان کرد: اصلاحاتی در دستورالعمل‌ ضوابط و معیارها انجام گرفته و به استان‌ها ابلاغ شده است که باید در گزینش افراد مدنظر قرار گیرد.

در پایان این همایش از رابطین برگزیده گزینش در دستگاه‌های اجرایی با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی