English

فرماندارقروه:

دست همه کسانی که غیرت ملی دارند را می فشاریم

فرماندارقروه با اشاره به پروژه های مهم راه آهن و شبکه های ارتباطی، افزود: در بحث تسریع روند توسعه قروه دست همه کسانی که غیرت ملی دارند را می فشاریم.

دست همه کسانی که غیرت ملی دارند را می فشاریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان ؛موحد امان اللهی اظهار داشت:دست همه کسانی که غیرت ملی دارند را می فشاریم.

وی عصر امروز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان قروه با محوریت تقدیر و معارفه فرماندار جدید قروه اظهار داشت: قروه از لحاظ جغرافیایی در موقعیت خوبی قرار دارد و دارای نیروها و پتانسیل های خوبی است لذا آینده روشنی در انتظار این شهرستان خواهد بود.

فرماندار قروه  با اشاره به پروژه های مهم راه آهن و شبکه های ارتباطی، افزود: در بحث تسریع روند توسعه قروه دست همه کسانی که غیرت ملی دارند را می فشاریم.

امان اللهی مهمترین سیاست های کاری را در دو محور دانست و تصریح کرد: خدمت بی منت و صادقانه و خالصانه به مردم به ویژه محرومان و مستضعفان جامعه در کنار تلاش برای توسعه و پیشرفت همه جانبه قروه در تمامی عرصه ها از اصولی ترین مواردی هستند که باید مدنظر قرار گیرند.

وی استفاده از نخبگان، افراد توانمند فارغ از هرگونه تفکر سیاسی برای پست های مدیریتی را مهم دانست و بر بهره گیری از این افراد تأکید کرد.

امان اللهی در ادامه به اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: به هر اندازه که اصحاب رسانه انتقاد سازنده از عملکرد را بیان می کنند به همان اندازه احتمال بروز فساد اداری هم کاهش خواهد یافت. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه