English

کمک ۵ میلیون تومانی مردم بندرعباس به مسجد جامع شهر

خطیب جمعه ی بندرعباس گفت: مردم بندرعباس از ابتدا تاکنون ۵ میلیون تومان به مسجد جامع شهر بندرعباس کمک کرده اند.

کمک ۵ میلیون تومانی مردم  بندرعباس به مسجد جامع شهر

به گزارش خبرگزاری موج؛ آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در نشست صمیمی با اصحاب رسانه گفت: من هم از اصحاب رسانه هستم؛ فقط شما به شکل کتبی و من به شکل لفظی از اصحاب رسانه هستم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در جایگاه ویژه ای قرار دارند تصریح کرد: مهمترین رکن خبر، اعتماد مردم  است اگر اعتماد وجود نداشته باشد خبر به لاخبر تبدیل می شود.

خطیب جمعه ی بندرعباس ادامه داد: اگر خبرنگاری خبر دروغ مخابره کرد اعتبار آسیب می بیند؛ پس باید مراقب بود فضای پاک خبر آلوده نشود.

نعیم آبادی با اشاره به اینکه خبر جان‌مایه ی حرکت هاست گفت: هیچ بودجه ی دولتی به شکل مستقیم به مساجد داده نمی شود و این بودجه باید به شکل ترانزیتی به مساجد تعلق گیرد.

وی با اشاره به اینکه کمک ۵ میلیارد تومانی به مسجد جامع بندرعباس را استاندار از تهران گرفته است گفت: این پول نه از بودجه ی شهرداری ست و  نه از بودجه ی استان، بلکه به شکل مستقیم از تهران به این پروژه تخصیص داده شده و فقط چون دولت به شکل مستقیم نمی تواند این مبلغ را پرداخت کند به شکل ترانزیت از طریق شهرداری پرداخت می شود.

خطیب جمعه ی بندرعباس با اشاره به اینکه بی دقتی ها در مخابره ی خبر به اعتبار آسیب وارد می کند افزود: یک ریال هم شهرداری به مسجد جامع کمک نکرده است.

نعیم آبادی با اشاره به اینکه در تاریخ بندرعباس هیچ ساختمانی جز این ساختمان افتخار بندرعباس نخواهد بود، خاطر نشان کرد : از روزی که اسلام وارد ایران شده مسجدی به این باشکوهی ساخته نشده و این مسجد سومین مسجد در دنیای اسلام است.

امام جمعه ی بندرعباس گفت: از شروع این پروژه تا کنون  مردم بندرعباس تنها ۵ تا ۶ میلیون تومان  به مسجد جامع کمک کرده اند.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: رسانه‌ها در انعکاس اخبار دقت بیشتری کنند تا از انتشار اخبار غیرواقعی دوری کنند من همین‌جا تاکید می کنم که این پول از جیب مردم هرمزگان نرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی