English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بیان کرد؛

توسعه گردشگری محور اصلی سیاست استاندار گیلان/بودجه و اعتبارات باید از برنامه تبعیت کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در جلسه ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌های ساحلی استان با اشاره به محور اصلی سیاست استاندار گیلان مبنی به توسعه گردشگری، تأکید کرد: از مؤلفه‌های مهم توسعه گردشگری، جذب سرمایه‌گذار و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است؛ هرچه امورات به خود مردم واگذار شود، یقیناً نتایج بهتری حاصل خواهد شد.

توسعه گردشگری محور اصلی سیاست استاندار گیلان/بودجه و اعتبارات باید از برنامه تبعیت کند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی اصغر جمشیدنژاد در این جلسه که با حضور فرمانداران شهرستان‌های ساحلی و جمعی از مدیران استانی در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: باید تصویر روشنی از آینده استان در ذهن داشته باشیم تا بتوانیم متناسب با آن برنامه‌ریزی کنیم.

راه‌اندازی سیستم حمل و نقل ریلی یکی از فاکتورهای مهم جهت توسعه گردشگری

وی راه‌اندازی سیستم حمل و نقل ریلی در آینده نزدیک را یکی از فاکتورهای مهم جهت تقویت و توسعه گردشگری استان تلقی کرد و با اشاره به محور اصلی سیاست استاندار گیلان مبنی به توسعه گردشگری، تأکید کرد: از مؤلفه‌های مهم توسعه گردشگری، جذب سرمایه‌گذار و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است؛ هرچه امورات به خود مردم واگذار شود، یقیناً نتایج بهتری حاصل خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، به موضوع بوم‌گردی به عنوان یکی دیگر از تأکیدات استاندار گیلان اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به نقطه هدف نیاز به همراهی و همدلی بیشتری است و انشاءالله این امر به مثابه یک بال مقوی به خدمت توسعه اقتصادی و گردشگری استان درخواهد آمد.

بودجه و اعتبارات باید از برنامه تبعیت کند

جمشیدنژاد با بیان اینکه بودجه و اعتبارات باید از برنامه تبعیت کند، تصریح کرد: از هرگونه اتلاف زمان بپرهیزید و نگذارید پروژه‌ای به دلیل نبود اعتبار کافی راکد بماند.

ستاد ساماندهی سواحل

وی با اشاره به مقطع زمانی کوتاهی که کشور ترکیه در حوزه جذب گردشگر خارجی دچار بحران شده بود، اظهار داشت: اقدامات مقطعی نظیر کاهش هزینه‌ی سفر به کشور ترکیه یکی از سیاست‌هایی بود که سبب شد این کشور همچنان جایگاه خود را در آن برهه از زمان در ذهن گردشگران حفظ کند که می توان در حوزه های مختلف از این موضوع پند گرفت که البته مواردی همچون افزایش تعرفه سفرهای خارج کشور، تفاوت نرخ ارز و تقویت و توسعه سفرهای داخلی را می توان به عنوان بخشی از تصمیمات مثبت دولت در این راستا قلمداد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر لزوم کاهش غریق، گفت: انتظار دارم نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشیم.

عدم تفکیک درست سطح اختیارات مدیران  یکی از مشکلات درون سازمانی

جمشیدنژاد عدم تفکیک درست سطح اختیارات و وظایف بین مدیران را یکی از مشکلات و آسیب‌های درون سازمانی قلمداد و تصریح کرد: برای هرچه بهتر پیش بردن اهداف سیستم اداری لزوماً بایستی به یک اتفاق نظر جمعی برسیم و از هرگونه مناقشات بیهوده بپرهیزیم.

وی ادامه داد: متأسفانه بیش از آنکه معضل اعتباری داشته باشیم، دچار ضعف در هماهنگی و برنامه‌ریزی هستیم و ضرورت دارد نقاط آسیب در این بخش را به حداقل برسانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در پایان با تأکید به فرمانداران سراسر استان مبنی بر نظارت دقیق بر عملکرد ادارات و سازمان‌های شهرستانی، اظهار داشت: صدا و سیما نقش بسزایی در امر آگاه سازی و فرهنگ سازی جامعه دارد و انتظار داریم این همیاری روز به روز بیشتر شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی