English

نماینده مردم لنگرود در مجلس؛

مخالف تفکیک وزارت راه و شهرسازی هستم/نمایندگان مجلس در حال بررسی و اصلاح ساختار دولت هستند

نماینده مردم لنگرود در مجلس با تاکید بر اینکه مخالف تفکیک وزارت راه و شهرسازی هستم، اظهار داشت: تفکیک دو بخش این وزارتخانه هزینه‌های زیادی در پی خواهد داشت.

مخالف تفکیک وزارت راه و شهرسازی هستم/نمایندگان مجلس در حال بررسی و اصلاح ساختار دولت هستند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به آخرین تصمیمات مجلس برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: سال گذشته دولت دو لایحه برای تفکیک وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و تفکیک وزارتخانه راه و شهرسازی به مجلس ارایه کرد که رییس مجلس بررسی این لوایح را به کمیسیون مشترک ارجاع داد و در بودجه امسال برنامه‌ای برای تفکیک این دو وزارتخانه پیش بینی نشده است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس افزود: نمایندگان مجلس در حال بررسی و اصلاح ساختار دولت هستند.

تفکیک یا عدم تفکیک وزارت راه و شهرسازی نهایتا تا سه ماه آینده

این نماینده مجلس با بیان اینکه گزارش نهایی درباره آثار مثبت و منفی تفکیک وزارت راه و شهرسازی توسط کمیسیون مشترک متشکل از اعضای نمایندگان مجلس از کمیسیون‌های مختلف تهیه و ارایه می‌شود، گفت: تکلیف تفکیک یا عدم تفکیک وزارت راه و شهرسازی نهایتا تا سه ماه آینده روشن می‌شود.

لاهوتی با تاکید بر اینکه مخالف تفکیک وزارت راه و شهرسازی هستم، اظهار داشت: تفکیک دو بخش این وزارتخانه هزینه‌های زیادی در پی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا؛ وی افزود: در بخش مسکن و شهرسازی مسوولیت دولت سیاست گذاری است و لزومی ندارد که این بخش به یک وزارتخانه مجزایی تبدیل شود

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی