English

فضای ورزش‌های پهلوانی و باستانی در هرمزگان گسترش یابد

استاندار هرمزگان خواستار راه اندازی پایگاه های ورزش های پهلوانی و زورخانه ای در تمامی شهرستان های هرمزگان شد.

فضای ورزش‌های پهلوانی و باستانی در هرمزگان گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری موج، فریدون همتی در دیدار با رئیس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای با تاکید بر لزوم توسعه ورزش پهلوانی و زورخانه ای در تمامی شهرستان های هرمزگان، عنوان کرد: ما از ایجاد پایگاه های ورزش های پهلوانی و زورخانه ای در تمامی شهرستان های هرمزگان حمایت می کنیم و نیاز است برای این کار برنامه ریزی لازم از طرف فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان صورت گیرد.

وی ادامه داد: باید نسبت به ورزش پهلوانی و زورخانه ای که در فرهنگ و تاریخ سرزمین ما ریشه دارد، توجه بیشتری داشته باشیم.

استاندار هرمزگان افزود: ترویج و توسعه ورزش پهلوانی و زورخانه ای در کنار افزایش سلامت جسمانی، تقویت نشاط معنوی را نیز در پی خواهد داشت.

رئیس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای نیز در این دیدار، بیان داشت: ورزش پهلوانی و زورخانه ای با فرهنگ و تاریخ کشور ما عجین است و ورزش باستانی ما محسوب می شود.

مجتبی جوهری افزود: اگر شرایطی فراهم کنیم که جوانان بیشتر به سمت این ورزش روی آورند، در روحیه آنها و تقویت توجه به هویت ملی و دینی اثر گذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای، کمبود زیرساخت های مناسب از جمله در استان هرمزگان است که تلاش می کنیم تعداد زورخانه های بیشتری در این استان احداث و زورخانه های موجود نوسازی شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی