English

ماجرای فیلم پدر شکنجه گر ماهشهری در شبکه های مجازی چیست؟

در پی انعکاس فیلم کودک آزاری در شبکه های مجازی توسط پدری شکنجه گر در شهرستان ماهشهر موضوع توسط مسئولین مربوط بررسی و پدرشکنجه گر دستگیر شد.

ماجرای فیلم پدر شکنجه گر ماهشهری در شبکه  های مجازی چیست؟

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، در پی انعکاس فیلم کودک آزاری در شبکه های مجازی توسط پدری شکنجه گر در شهرستان ماهشهر، حسن عباسی معاون اجتماعی اداره‌کل بهزیستی خوزستان  اظهار داشت: بر اساس گفته های عموی کودکان آزاردیده، فاطمه 12 ساله، ام‌البنین 8 ساله و علی‌اکبر 5 ساله در شهرک طالقانی شهرستان ماهشهر از سوی پدر و نامادری‌ خود از لحاظ جسمی، روانی و روحی شکنجه می‌شدند

عباسی گفت: تغذیه و تحصیل این سه کودک آسیب‌دیده از سوی والدین آنها مورد بررسی قراردادیم و بلافاصله مددکاران بهزیستی، مداخلات تخصصی خود را آغاز کردند و با ورود دادستان ماهشهر به این موضوع، پیگیری‌ها برای دستگیری عوامل شکنجه این کودکان آغاز شد.

پدر شکنجه گر اعتیاد ندارد

وی عنوان کرد: پدر این سه کودک هم اکنون دستگیر شده و در بازداشت به سر می‌برد و همچنین پیگیری‌های قضایی برای دستگیری نامادری این کودکان ادامه دارد. بر اساس گزارش‌های مددکاران تیم اورژانس اجتماعی ما هنوز مدارک و مستنداتی دال بر ابتلای پدر این سه کودک به اعتیاد یا بیماری روانی به دست نیامده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر با حکم دادستانی ماهشهر، عموی کودکان آزاردیده سرپرستی آنها را عهده‌دار است و این سه کودک تا تعیین تکلیف نهایی این پرونده کودک‌آزاری در منزل عموی خود سکونت خواهند داشت.

محسن بیرانوند فرماندار ماهشهر درباره آخرین وضعیت پرونده شکنجه سه کودک ماهشهری توسط پدر و نامادری آنها بیان کرد: دوم اردیبهشت ماه موضوع شکنجه و آزار و اذیت جسمی و روحی سه کودک 12 ساله، 9 ساله و حدود 6 ساله ماهشهری توسط والدین آنان رسانه‌ای شد.

کودک آزاری

وی تصریح کرد: دو فرزند بزرگتر حاصل ازدواج اول پدر این کودکان است که به طلاق انجامید و همچنین فرزند سوم حاصل ازدواج دوم پدر است که همسر دوم این مرد، فوت کرده است. این کودکان توسط پدر و نامادری خود در خانه حبس و شکنجه می‌شدند.

فرماندار ماهشهر با اشاره به دستگیری پدر این کودکان آزاردیده ادامه داد: نامادری این کودکان نیز دستگیر شد که هم‌اکنون با قید قرار آزاد است. پدر این کودکان به شکنجه فرزندان خود اعتراف کرده و آن را به گردن گرفته است. هنوز بررسی نشده که این فرد معتاد است یا نه اما قطعا فردی که کودکان و به ویژه فرزندان خود را شکنجه می‌دهد، مریض است و آدم سالمی نیست و بیماری این چنین افرادی کاملا محرز است.

گفتنی است؛ کودک آزاری عبارت است از هر گونه رفتار یا عملی که باعث آزار روحی و جسمی و ایجاد آثار ماندگار در وجود یک کودک شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه