English

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان :

اصفهان تا سال ۱۴۰۰ شهر دوچرخه ها می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت :برنامه‌ای که برای اصفهان تدوین شده این است که تا سال ۱۴۰۰ اصفهان به شهر دوچرخه ها بازگردد.

اصفهان تا سال ۱۴۰۰ شهر دوچرخه ها می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، علیرضا صلواتی در نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک بیان داشت: برنامه‌ای که برای اصفهان تدوین شده این است که تا سال ۱۴۰۰ اصفهان به شهر دوچرخه ها بازگردد و ۱۰ درصد حمل و نقل توسط دوچرخه انجام شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای افزایش زیرساخت های حمل و نقل پاک و دوچرخه، گفت: سال گذشته با اجرای طرح "بفرمایید دوچرخه" نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان دوچرخه در دو ماه به فروش رفت و این نشان از استقبال بی نظیر مردم از این طرح داشت.

اصفهان شهر دوچرخه

صلواتی ادامه داد: امسال طرح "بفرمایید موتور برقی" همزمان با نخستین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک کلید خورد و به گفته فروشندگان با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به عرضه خودروها، اتوبوس‌ها و تاکسی‌های هیبریدی در این نمایشگاه، ابراز امیدواری کرد: تسهیلات خرید موتورهای برقی توسط بانک قرض الحسنه رسالت طی اقساط بلندمدت و بدون کارمزد ارائه شود و بانک رسالت از مردم و شهر اصفهان حمایت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه