English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

پویایی کشور در تمام حوزه‌ها در گرو داشتن نسل جوان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه جوان مریض و افسرده نمی تواند آینده کشور را بر اساس آرمان‌ها و ایده‌آل‌ها شکل دهد گفت: پویایی کشور در تمام حوزه‌ها در گرو داشتن نسل جوان با انگیزه و شاداب است.

پویایی کشور در تمام حوزه‌ها در گرو داشتن نسل جوان است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، هادی پژوهش جهرمی عصر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس با اشاره به اینکه یک چهارم جمعیت استان فارس را جوانان تشکیل می‌دهند تأکید کرد: احساس سرخوردگی و افسردگی در نسل جوان، یکی از بزرگترین آسیب هایی است که جامعه امروز را تهدید می کند.

وی  همه دست‌اندرکاران جامعه را در قبال جوانان و مسائل مربوط به آن ها مسئول دانست و افزود: اگر به دنبال آینده‌ای بهتر برای کشورمان هستیم باید جوانان پرانگیزه، شاداب، بانشاط و سالم را تحویل اجتماع  دهیم.

 پژوهش جهرمی با بیان اینکه جوان مریض و افسرده نمی تواند آینده کشور را بر اساس آرمان‌ها و ایده‌آل‌ها شکل دهد تصریح کرد: پویایی کشور در تمام حوزه‌ها در گرو داشتن نسل جوان با انگیزه و شاداب است.

وی با انتقاد از نگاه‌هایی که اعتماد به جوانان را خطرناک می‌داند خواستار اختیار دادن به جوانان در امر تصمیم گیری و تصمیم سازی برای جامعه شد و افزود: هفته جوان فرصت خوبی است تا در این مسیر گام برداریم.

امروز در جامعه باید جوان باوری و جوان یاوری به یک فرهنگ تبدیل شود

معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری فارس تأکید کرد: در جامعه امروز باید جوان باوری و جوان یاوری به یک فرهنگ و یک ارزش تبدیل شود.

پژوهش جهرمی با اذعان به وجود محدودیت‌هایی خاص در حوزه های مختلف گفت: نباید اجازه دهیم محدودیت‌ها عاملی برای به انزوا کشاندن جوانان شود.

وی با بیان اینکه وقتی از جوانان صحبت می‌کنیم منظور فقط جوانان شهرهای بزرگ نیست و نباید از ظرفیت جوانان روستایی نیز غافل شد خاطرنشان ساخت: دهیاران باید در برنامه‌های هفته جوان درگیر شوند و از فرصت هفته جوان برای ایجاد نشاط در روستاها و بین نسل جوان حاضر در این نقاط از استان بیشترین استفاده را داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه