English

توزیع ۱۸۰۰ جلد قرآن در کانون‌های مساجد خراسان رضوی

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خراسان رضوی از توزیع هزار و ۸۰۰ جلد قرآن کریم در سطح کانون‌های مساجد این استان خبر داد.

توزیع ۱۸۰۰ جلد قرآن در کانون‌های مساجد خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی‌، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از توزیع هزار و ۸۰۰ جلد قرآن کریم در سطح کانون‌های مساجد این استان خبر داد.

محمدحسین عبداللهی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه قرآن کامل ترین کتاب آسمانی است و هدف از خواندن آن هدایت شدن و رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی است، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یک نهاد فرهنگی ـ قرآنی تمام تلاش خود را در جهت ترویج قرآن انجام می دهد و در این راستا ۱۸۰۰ جلد قرآن کریم در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان توزیع می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد خراسان رضوی ادامه داد: ترویج فرهنگ انس با قرآن کریم و تسهیل امر قرائت، بهره مندی عمومی از مفاهیم والای قرآن کریم و زمینه‌سازی برای سایر فعالیت‌های قرآنی بخشی از اهداف توزیع قرآن در سطح کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد استان است.

وی با اشاره به اینکه طرح تلاوت نور یکی از موفق‌ترین طرح‌های قرآنی در کشور است، افزود: شناسایی و جذب نوجوانان و جوانان مستعد تلاوت قرآن به مساجد، آموزش تلاوت قرآن کریم به شیوه ترتیل خوانی، تدبر، تأمل و عمل کردن به احکام نورانی قرآن کریم از اهداف اجرای طرح قرآنی تلاوت نور است.

عبداللهی با بیان اینکه در سطح مساجد استان بیش از ۱۷۵۰ کانون فرهنگی ـ هنری وجود دارد، اظهار کرد: خوشبختانه طرح تلاوت نور علاوه بر اجرای آن در تمامی کانون های فرهنگی هنری سطح استان در بسیاری از مساجد و مراکز فرهنگی هم به طور مستمر اجرا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه