English

رییس‌جمهور در جمع مردم تبریز:

پای وعده های خود ایستاده ایم

رئیس جمهور در جمع مردم تبریز گفت:اردیبهشت پارسال وعده دادیم که امنیت، آرامش، آزادی و پیشرفت شعارهای اصلی ماست و امروز بر می گردیم به آنچه وعده داده ایم؛ ما به آذربایجان و دریاچه ارومیه، برای فرهنگ و زبان ترکی، برای ارتقای ورزش و تیم محبوب تراکتورسازی پای وعده های خود ایستاده ایم.

پای وعده های خود ایستاده ایم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز، حجت الاسلام  حسن روحانی  در جمع مردم تبریز در ورزشگاه تختی اظهار کرد:با اشاره به درخواست امام جمعه تبریز مبنی بر توجه به بخش بهداشت و درمان به خصوص پیوند کبد در این استان، گفت: ارتقا بهداشت و درمان و امکانات پیوند کبد در آذربایجان مورد توجه است و امروز اولین پیوند کبد در تبریز انجام شد.

وی با قدردانی از مردم آذربایجان به خاطر ایثار، کار و کوششان، ادامه داد: در هیات وزیران وقتی طرح های آذربایجان مطرح می شود، همه وزرا به اتفاق به کار و کوشش بی وقفه این مردم، پروژه های بزرگ صنعتی و معدنی استان، داشتن کمترین معوقه در زمینه بانکی و نبود گدا در این شهر افتخار می کنند.

روحانی در تبریز
وی با بیان اینکه دولت و ملت ایران به آذربایجان می بالد و افتخار می کند، اظهار کرد: خیران این استان برای بهداشت و درمان تلاش می کنند و 100 خیر فداکار در این استان در طول پنج سال گذشته 260 میلیارد تومان هزینه کردند و دولت نیز متقابلا در طول پنج سال 800 میلیارد تومان در این استان برای سلامت و درمان هزینه کرده است. 


زبان ترکی و زبان آذری جز افتخارات ایران عزیزمان است


روحانی همچنین از دانشگاه های این استان و از استاندار و مسوولان خواست تا مرکز ادب و زبان ترکی را ارتقا دهند و کتاب های لازم را به چاپ برسانند.
وی ادامه داد: زبان ترکی به عنوان یکی از افتخارات این سرزمین است و باید به این سرزمین و ایثار این مردم افتخار کنیم.

روحانی افزود: امروز در آذربایجان شرقی سه هزار میلیارد تومان طرح افتتاح شده و پروژه های مختلفی نیز با سه هزار میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی می شود.

کسی نگران واردات و صادرات و تامین کالای مورد نیاز کشور نباشد

وی ادامه داد: تصمیمات قاطع و محکمی برای ارز کشور گرفته ایم و کسی نگران واردات و صادرات و تامین کالای مورد نیاز کشور نباشد.

روحانی اظهار کرد: ما در برابر توطئه خارجی و افراد کوته بین در داخل برنامه ریزی لازم را انجام داده ایم و همه نیازمندی ها و کالاهای اساسی کشور با ارز چهار هزار و 200 تومانی وارد می شود.

وی با بیان اینکه مردم هیچگونه نگرانی برای واردات نداشته باشند، گفت: صادرات غیرنفتی در فروردین سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 15 درصد افزایش پیدا کرده و واردات نیز هفت درصد افزایش داشته است.

رئیس جمهوری افزود: مسیر ما مسیر توسعه خواهد بود و هرگونه مشکلی در این زمینه پیش بیاید، دولت متعهد به حل آن است.

وی با تاکید بر اینکه ما مسیرمان را به خوبی ادامه خواهیم داد، اضافه کرد: از همه ارکان کشور مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه، نیروهای امنیتی و مردم که همواره پشتوانه بزرگ تصمیمات نظام و دولت بوده اند، تشکر می کنم.

امنیت، آرامش، آزادی و پیشرفت شعارهای اصلی ماست

وی گفت: از اردیبهشت پارسال وعده دادیم که امنیت، آرامش، آزادی و پیشرفت شعارهای اصلی ماست و امروز بر می گردیم به آنچه وعده داده ایم؛ ما به آذربایجان و دریاچه ارومیه، برای فرهنگ و زبان ترکی، برای ارتقای ورزش و تیم محبوب تراکتورسازی پای وعده های خود ایستاده ایم.

رییس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه اول راجع به ایران و سپس آذربایجان وعده دادیم که سرزمین امن باشد که این موفقیت به برکت سپاه ، ارتش و بسیج ایثارگر و فداکار شاهد امنیت مثال زدنی ایران عزیز هستیم و ما هر روز پاس می داریم امنیتی که در سایه وحدت و انسجام ملت ایران به وجود آمده و این وحدت را به حول و قوه الهی ادامه می دهیم.

روحانی در خاتمه  اضافه کرد: قرار ما آرامش بود، آرامش زندگی مردم و بازار را حفاظت خواهیم کرد؛ به شما مردم بزرگ ایران و آذربایجان قول می دهم توطئه آمریکا و صهیونیست ها و برخی ارتجاع عرب در منطقه در پیشرفت ایران عزیز تاثیری نخواهد گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه