English

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

تسریع در اجرای برنامه‌های احیای دریاچه ارومیه از اصلی ترین مطالبات مردم آذربایجان شرقی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جمع مرم تبریز در ورزشگاه باغشمال تبریز گفت: دریاچه ارومیه که روزی در منطقه می‌درخشید، اکنون با خشکی فاصله چندانی ندارد! امید است با دستور ویژه رییس جمهور اقدامات تسریع شود تا موجبات خوشحالی مردم آذربایجان فراهم شود.

تسریع در اجرای برنامه‌های احیای دریاچه ارومیه از اصلی ترین مطالبات مردم آذربایجان شرقی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز،حجت الاسلام آل هاشم در مراسم دیدار عمومی مرم تبریز با رئیس جمهور با اشاره به مسیر راه آهن میانه- تبریز گفت: این پروژه حدود ۱۸ سال قبل آغاز شده و باید ۱۱ سال پیش مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت، در حالی که جدیدا می‌گویند این خط ریلی تا بستان‌آباد مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و حمل و نقل بقیه مسیر تا تبریز باید توسط اتوبوس انجام شود. خواستاریم اوامر رییس جمهوری به مسئولان ارائه شود تا این پروژه به طور کامل به بهره‌برداری برسد. 
  
وی با اشاره به ایجاد کارخانه ذوب در مس سونگون، اظهار کرد: کارخانه مس سونگون در ورزقان قرار دارد که در این کارخانه مهم، ایجاد یک کارخانه ذوب ضرورت دارد تا آنچه که به دست کارگران زحمتکش استخراج می‌شود در اینجا به بهره‌برداری برسد. 
  

آل هاشم امام جمعه تبریز

در تبریز بخش مربوط به کبد وجود ندارد و بیماران برای معالجه به شیراز مراجعه می‌کنند

وی ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده توسط وزرات بهداشت، خاطرنشان کرد: در تبریز بخش مربوط به کبد وجود ندارد و بیماران برای معالجه به شیراز مراجعه می‌کنند، خواستاریم تا اوامر رییس جمهوری به وزرات ارایه شود تا در راستای راه‌اندازی بخش کبد در تبریز و آذربایجان اقدام شود. 
  
وی با بیان این‌که بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نیاز به تجهیز دارد و امید است اوامر لازم توسط رییس جمهوری در این رابطه هم صادر شود، افزود: اتوبان تبریز-سهند، اتوبان تبریز-اهر که محل تصافات است و اتوبان تبریز-مرند-بازرگان نیز از دیگر مطالبات مردم است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه