English

رئیس جمهور در بدو ورود به تبریز:

مصوبات سفر قبلی را در این سفر بررسی می‌کنیم

رئیس جمهور گفت: در سفر به استان آذربایجان شرقی مصوبات سفر قبلی را بررسی کرده و در اجلاس مربوط به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام شرکت می‌کنیم.

مصوبات سفر قبلی را در این سفر بررسی می‌کنیم

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز، حجت الاسلام حسن روحانی در بدو  ورود به تبریز در محل فرودگاه شهید مدنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این سفر مصوبات سفر قبلی استانی ما که 23 طرح و پروژه تصویب و اعتبارات آن در نظر گرفته شده بود را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا ببینیم چه تعداد از پروژه ها عملیاتی شده و چه تعداد باقی مانده است و راه‌های عملیاتی کردن بقیه را بررسی کنیم. 

وی افزود: موضوع دوم در این سفر مربوط به طرح ها و برنامه هایی است که برای امسال و دوسال آینده مورد نظر دولت برای اجرا در آذربایجان شرقی هست که این طرح ها در شورای اداری استان بحث خواهد شد  و امیدواریم همه آنها عملیاتی شوند. 

دکتر روحانی ادامه داد: همچنین فردا اجلاسی به مناسبت  انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری  جهان اسلام در سال جاری برگزار می‌شود که این انتخاب را هم به مردم تبریز تبریک می‌گوییم. تبریز شهری مهم و تاریخی بوده و امروز دنیای اسلام این شهر را به عنوان پایتخت گردشگری انتخاب کرده است. 

 وی تاکید کرد: با مسئولان توسعه گر استان طرح ها و پروژه هایی را در این سفر افتتاح یا کلنگ زنی می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه