English

باحکم استاندار اصفهان؛

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان منصوب شد

استاندار اصفهان در حکمی، سید حمیدرضا طباطبایی نائینی را به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی این استان منصوب کرد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری  اصفهان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان،  سید حمیدرضا طباطبایی نائینی نماینده سابق مردم نائین در مجلس شورای اسلامی در حکمی از سوی استاندار اصفهان به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان منصوب شد.

در حکم مهرعلیزاده آمده است:

«با عنایت به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی؛ بدینوسیله به عنوان سرپرست معاونت سیاسی؛ امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان منصوب می شوید تا بنابر شرح وظایف ابلاغی از سوی وزارت کشور در زمینه های سیاسی، اجتماعی و امنیتی نسبت به برنامه ریزی، پیگیری و اجرای امور ذیربط اقدام فرمائید.

تعامل سازنده با مراجع و مبادی ذیربط در هر دو سطح استانی و ملی، رعایت اولویت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با تأکید بر پاسخگو بودن و رفع مشکلات مردم و نیز تلاش وافر در توسعه فرهنگی؛ مشارکت های مدنی، اجتماعی و سیاسی مردم، گروه ها و احزاب، همچنین اعتلای نشاط اجتماعی و روح همکاری و همدلی مردم و زمینه سازی برای توسعه همه جانبه استان از جمله انتظارات اینجانب می باشد.

موفقیت جنابعالی را در انجام وظایف محوله در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه