English

پنجم اردیبهشت برگزار می شود؛

سومین جشنواره معرفی و تجلیل از روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران برتر شمال کشور

شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه دو کشور، سومین جشنواره معرفی و تجلیل از روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران برتر شمال کشور را برگزار می‌کند.

سومین جشنواره معرفی و تجلیل از روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران برتر شمال کشور

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سومین جشنواره معرفی و تجلیل از روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران برتر منطقه دو کشور، و کارگاه آموزشی «روابط عمومی و ارتباط با صنعت»، 5 اردیبهشت ماه در پارک علم و فناوری گیلان برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد رقابت سالم، هم‌افزایی و ارتباط بیشتر بین اصحاب رسانه و روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه دو کشور (گلستان، مازندران و گیلان) و ارتقاء کیفی این فعالیت‌ها و همچنین زمینه‌سازی برای استانداردسازی فعالیت‌های روابط عمومی می‌باشد.

جشنواره تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی‌های منطقه دو کشور با حضور خبرنگاران، اصحاب رسانه ،مدیران روابط‌عمومی ادارات، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری گیلان برگزار خواهد شد.

آثار خبرنگاران در پنج بخش خبر، تیتر، عکس، مصاحبه و گزارش مورد ارزیابی و بررسی داوران این جشنواره قرار گرفت و نفرات برتر انتخاب شدند.

در این جشنواره از برترین‌های روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۲ نیز تجلیل به عمل  می‌آید.

از دیگر برنامه‌های جانبی این جشنواره، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع «روابط عمومی‌ و ارتباط با صنعت» است که قبل از برپایی این مراسم برگزاری خواهد شد و به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهینامه حضور اعطاء خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه