English

رقابت حدود ۲۴ هزار داوطلب گیلانی در کنکور ارشد

رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان با اشاره به رقابت حدود ۲۴ هزار داوطلب گیلانی در کنکور کارشناسی ارشد گفت:داوطلبان شرکت کننده در گیلان ۲۳ هزار و ۵۲۷ نفر می‌باشند که از این تعداد 53.92 درصد آنان زن و 46.08 درصد مرد هستند.

رقابت حدود ۲۴ هزار داوطلب گیلانی در کنکور ارشد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سعید رهسپار امروز اعلام این خبر اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ بطور همزمان در سراسر کشور با رقابت ۷۹۱ هزار و ۶۳۴ نفر داوطلب در شش گروه آموزشی و ۱۳۲ کد رشته امتحانی بطور همزمان در ۷۴ شهر و ۱۷۷ حوزه کشور برگزار می شود.

وی تصریح کرد: آزمون کارشناسی ارشد در صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه جاری در ۳۳ رشته امتحانی و عصر پنجشنبه در ۶۴ رشته امتحانی و صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۳۵ رشته امتحانی برگزار می شود.

رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان یادآور شد: داوطلبان شرکت کننده در گیلان ۲۳ هزار و ۵۲۷ نفر می‌باشند که از این تعداد 53.92 درصد آنان زن و 46.08 درصد مرد هستند .

برگزاری ازمون کارشناسی ارشد درگیلان

رهسپار خطاب به دانشجویان شرکت کننده در کنکور کارشناسی ارشد سال 97 گفت: درهای حوزه امتحانی در آزمون‌های صبح رأس ساعت ۷:۱۵ و در آزمون عصر رأس ساعت ۱۴:۱۵ بسته خواهد شد و پس از آن از ورود داوطلبان جلوگیری بعمل خواهد آمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج اولیه آزمون در دهه اول تیرماه و نتیجه نهایی در دهه اول شهریور ۹۷ اعلام خواهد شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی