English

رئیس کمیته امداد جاسک:

اجرای دوره ی آموزش ملوانی تجاری برای ۸۰ مددجوی جاسکی

کمیته امداد شهرستان جاسک دوره آموزش ملوانی تجاری به 80 نفر از مددجویان و فرزندان تحت حمایت این نهاد در سال 96 برگزار نموده است.

اجرای دوره ی آموزش ملوانی تجاری برای  80 مددجوی جاسکی

به گزارش خبرگزاری موج؛ علی ابراهیمی بیان کرد: کمیته امداد شهرستان جاسک با رایزنی و همکاری با شرکت مانی گستر دوره آموزش ملوانی تجاری ویژه برای 80 نفر از مددجویان و فرزندان آنان در سال گذشته برگزار نمود.

وی هزینه کلاس‌های آموزشی به ازای هر نفر یک‌میلیون و 150 هزار تومان است اظهار داشت: طبق توافق‌نامه و همکاری با شرکت مانی گستر، هزینه دوره آموزش برای هر نفر 950 هزار تومان برآورد گردید که مددجویان جاسکی می‌توانند پس از اخذ مدرک آموزش ملوانی تجاری در انواع یدک‌کش، لندیگراف، لنج، قایق امداد نجات، مشغول به کار شوند.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جاسک ادامه داد: طی سال گذشته 755 نفر از مددجویان و فرزندان آنان در دوره‌های آموزش مهارت‌آموزی و پایدارسازی توسعه شرکت نموده‌اند که از این تعداد 110 نفر در دوره آموزش مهارت‌آموزی و 645 نفر در دوره‌های آموزش‌های پایدارسازی و توسعه را گذرانده‌اند که از بین آنان 80 نفر از طریق مؤسسات کاریابی و شرکت‌های خدماتی وارد بازار کارشده تا با کسب درآمد بخشی از مشکلات خانواده را مرتفع نمایند.

ابراهیمی درباره آموزش‌های برگزارشده برای مددجویان شهرستان جاسک گفت: مددجویان تحت حمایت پس از کسب مهارت، فراهم شدن فضای کسب‌وکار و بهره‌مندی از تسهیلات خودکفایی کمیته امداد برای راه‌اندازی شغل و ایجاد فرصت شغلی اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به خانوارهایی که به دلیل نداشتن سرمایه، قدرت ریسک اقتصادی ندارند افزود: به‌منظور ایجاد اشتغال برای این خانوارها با تعاملی که با کارفرمایان، مؤسسات، شرکت‌ها و صنایع انجام می‌شود، در صورت به‌کارگیری مددجویان در سال نخست 100 درصد و در سال دوم 50 درصد حق بیمه کارفرمایان توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه