English

پلیس فتا خوزستان متهم انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی را دستگیر کرد

رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: فردی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و شخصی شاکی در فضای مجازی و نیز درج تهمت ذیل عکس‌های مذکور کرده بود دستگیر شد.

پلیس فتا خوزستان متهم انتشار تصاویر خصوصی  در فضای مجازی را  دستگیر کرد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سرهنگ شاهین حسنوند اذعان داشت: شخصی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و شخصی شاکی در فضای مجازی و نیز درج تهمت ذیل عکس‌های مذکور کرده بود دستگیر شد.

وی ادامه داد: خانمی ساکن یکی از شهرستان‌های استان با مراجعه به پلیس فتا بیان داشتند فردی ناشناس در فضای مجازی و شبکه­ اجتماعی تصاویر خصوصی و شخصی بنده را منتشر کرده و تهمت‌هایی زیر عکس‌های مذکور به من نسبت داده است که باعث هتک حیثیت و از بین رفتن آبرویمان شده است که در این رابطه از منتشرکننده تصاویر ادعای شرف و حیثیت دارم.

وی  اظهارکرد: در ادامه ضمن تشکیل پرونده، موضوع در دستور کار قرار گرفت و با بررسی‌های تخصصی به‌عمل‌آمده پیرامون موضوع پرونده‌ توسط کارشناسان این پلیس و اقدامات فنی صورت گرفته متهم شناسایی و با توجه به محل سکونت متهم پرونده جهت ادامه رسیدگی به دادسرا ارسال گردید.

رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: هتک حیثیت و نشر اکاذیب در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، طبق ماده ۱۷ قانون جرائم رایانه­‌ای جرم بوده و با منتشرکنندگان آن برخورد می‌شود‌.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه