English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد

کشف انبار میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف انبار دپوی لوازم آرایشی خارجی قاچاق و کشف محموله ای به ارزش یک میلیارد ریال درعملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

کشف انبار میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ ستار خسروی  با اشاره به کشف انبار میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر دپوی لوازم آرایشی خارجی قاچاق در انباری در شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی صورت گرفته تعداد 50 کارتن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق را کشف کردند.

این مقام مسئول ارزش برآورد شده این محموله را یک میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیرکه به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه قاچاقچیان این محصولات را برای اینکه سریع تر بفروش برسند در شبکه های توزیع مختلف با قیمت ارزان عرضه می کنند، گفت: یکی از روش های عرضه این لوازم فروش در آرایشگاه های زنانه، دست فروش ها و صنوف غیر مرتبط مثل سوپر مارکت ها است.

سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه فرآورده های آرایشی قاچاق با عوارضی مثل آکنه، جوش، لک، سوزش، خشکی پوست وبا عوارض دیگر ظاهر می شود، بیان داشت: به شهروندان توصیه می کنیم لوازم آرایشی بهداشتی را از نمایندگی های مجاز تهیه کرده و از خرید این کالاها از دست فروش ها یا صنوفی که غیر مرتبط هستند خودداری کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان  اصفهان گفت: بعضی از این فرآورده ها حتی اگر اصل باشند، چون به صورت قاچاق و از طریق مبادی غیر قانونی وارد می شوند ممکن است ساعت ها و روزها در برابر گرمای زیاد، رطوبت و سرما قرار بگیرند و همین موضوع می تواند باعث فساداینگونه مواد شود که حساسیت های پوستی و عوارض جبران ناپذیری را برای مصرف کننده به همراه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه