English

معاون استاندار کرمانشاه:

روند کار در مصوبات کمیسیون ماده ۵ را برای مردم علنی کنید

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: نباید مردم را از نتایج مصوبات کمیسیون ماده 5 محروم کنیم.

روند کار در مصوبات کمیسیون ماده 5 را برای مردم علنی کنید

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مهرداد سالاری امروز در جلسه کمیسیون ماده 5 استان بابیان اینکه مردم باید از مصوبات کمیسیون ماده 5 جلسه آگاهی و اطلاع داشته باشند، افزود: چرا مصوبات جلسه کمیسیون ماده 5 محرمانه باشد و مردم را از نتایج آن محروم کنیم و طوری رفتار شود که مردم نباید از مصوبات این کمیسیون مطلع شوند.

وی بابیان اینکه من با هرگونه محرمانه جلوه دادن مصوبات این جلسه مخالف هستم، اظهار داشت: به همکاران خود در حوزه معاونت عمرانی گفته‌ام که مصوبات جلسات کمیسیون ماده 5 در کانال‌های خبری به اطلاع مردم برسد زیرا چیزی برای پنهان کردن از مردم نداریم.

سالاری خاطرنشان ساخت: متأسفانه زمانی اینجا باب شده بود که از مشاور بومی استفاده شود اما چه مشاوره بومی؟ اگر آیا قرار است کارها به مشاورین بدون تعهد و تخصص فقط به دلیل بومی بودن واگذار شود؟ لذا تا روزی که اینجا هستم اصلاً نمی‌پذیرم که چنین اتفاقاتی در استان بیفتد.

کمیسیون ماده 5

با شهر فروشی به شدت مخالفم

معاون هماهنگی امور عمرانی همچنین گفت: هرگونه تغییر کاربری باید در جهت خدمت و رفاه حال مردم باشد و در تغییر کاربری‌ها نباید تنها به منافع شهرداری نگاه کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: شهرداری‌ها در ساخت‌وساز واحدها و مجتمع‌ها حتماً باید به ایجاد پارکینگ توجه ویژه داشته باشند زیرا عمده مشکلات ترافیکی در حال حاضر در شهر کرمانشاه به لحاظ نبود پارکینگ است.

سالاری تأکید کرد: با شهر فروشی مخالف هستیم لذا شهرداری‌ها باید به دنبال ایجاد امکانات بهتر و بیشتر برای مردم باشند.

وی تصریح کرد: ما در بررسی مصوبات این کمیسیون حتماً به سیمای شهر دقت خواهیم کرد و مصوباتی به تصویب خواهند رسید که در بهتر جلوه دادن فضا و سیمای شهری کمک کنند.

در ادامه با اشاره به شرایط ایجادشده در شهرستان سرپل ذهاب با توجه به وقوع زلزله خواستار تدوین راهکارها و اجرای برنامه‌های عملیاتی برای حل مسائل شهری و منطبق با نیازهای این شهر در فضای عمرانی و شهری شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی ضمن تأکید بر علنی کردن مصوبات کمیسیون ماده 5 برای مردم، ایجاد اشتغال را یکی از کارهای مهم و با اولویت استان برشمرد و بیان داشت: مدیریت ارشد استان مهم‌ترین اولویت خود را جهت رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان قرار داده لذا بر این اساس، ما هم در این حوزه به دنبال ایجاد اشتغال و جذب سرمایه‌گذاری هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی