English

نائب رئیس شورای شهر بندرعباس؛

انتصاب ها در شهردارى بدون دخالت اعضاى شورا صورت مى گیرد

نائب رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: تغییرات مدیریتی در شهرداری امری اجتناب ناپذیر است؛ و باید در جهت اصلاح امور و خدمات رسانی بهتر به مردم باشد.

انتصاب ها در شهردارى بدون دخالت اعضاى شورا صورت مى گیرد

فیصل دانش  در گفتگو با خبرگزاری موج در خصوص تغییرات مدیریتی شهرداری بندرعباس از بدو شروع کار شورای پنجم تاکنون عنوان اظهار داشت: طبق قانون شهردار بندرعباس حق دارد نسبت به تغییر نیروهای شهرداری در جهت بالا بردن راندمان کاری اقدام کند.

نائب رئیس شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: قانون به درستی حدود اختیارات شورا و شهرداری را در این خصوص مشخص نموده و اعضای شورا حق عزل و نصب  پرسنل شهرداری را به جز شخص شهردار ندارند.

دانش اضافه کرد: شورا بصورت مصداقی در امر تغییر مدیران دخالتی ندارد، البته که در حوزه هایی که مردم دچار مشکلات هستند، باید ورود کرده و تذکرهای لازم را ارائه کند.

وی در ادامه افزود:  اینکه در بعضی محافل گفته می‌شود، انتصاب ها در شهرداری توسط اعضای شورا انجام می‌شود، فقط گمانه‌زنی و تفسیرهای غیر‌واقعی است.

عضو شورای شهر بندرعباس، تغییرات مدیریتی در شهرداری را امری اجتناب ناپذیر دانست و گفت: تغییرها باید در جهت اصلاح امور و خدمات رسانی بهتر به مردم باشد.

دانش گفت: من و همکاران شورا از تغییرات مدیریتی در شهرداری دفاع می کنیم.

نائب رئیس شورای شهر بندرعباس در پایان خاطر نشان ساخت: انتظار می‌رود در روزهای آینده تغییرهای دیگری نیز جهت کارآمد سازی بیشتر شهرداری انجام پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه