English

همزمان با برداشت گندم و کلزا هزار دستگاه کمباین به خوزستان وارد شدند/ ممنوعیت پرداخت سوخت به کمباین های فاقد برگ معاینه فنی

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: با آغاز برداشت محصولات پاییزه ، کمباین های بومی و مهاجر در استان خوزستان مورد معاینه فنی قرار می گیرند

همزمان با برداشت گندم و کلزا هزار دستگاه کمباین  به خوزستان وارد شدند/ ممنوعیت پرداخت سوخت به کمباین های فاقد برگ معاینه فنی

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمد قاسمی نژاد اظهارکرد: به منظور بررسی سلامت فنی کمباین های بومی و مهاجر که در عملیات برداشت محصولات پاییزه استان در سال جاری شرکت دارند معاینه فنی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اهمیت انجام فرآیند معاینه فنی در جلوگیری از ریزش محصول در هنگام برداشت و حفاظت از آن در برابر آسیب های مکانیکی افزود: در سال زراعی جاری و با همکاری اداره فناوری های مکانیزه سازمان و نظام مهندسی کشاورزی استان ، دو پیمانکار بخش خصوصی جهت انجام معاینه فنی در شمال و جنوب استان تعیین شده اند.

قاسمی نژاد ادامه داد: درصورتی که کمباین اعم از بومی یا مهاجر فاقد کارت معاینه فنی باشد این دو پیمانکار موظف به انجام معاینه فنی بوده و به شرط سلامت فنی دستگاه ، کارت و برچسب معاینه فنی برای دستگاه مربوطه صادر می شود.

قاسمی نژاد اظهار داشت: با هماهنگی به عمل آمده با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها به کمباین های فاقد برگ معاینه فنی سوخت تعلق نخواهد گرفت.

 معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه نرخ انجام معاینه فنی بر اساس  مصوبه ستاد برداشت غلات کشور بوده و اداره فناوری های مکانیزه کشاورزی سازمان بر حسن انجام کار پیمانکاران معاینه فنی به صورت روزانه نظارت دارند افزود: تاکنون بیش از ۲۲۵ مورد برگ معاینه فنی برای کمباین ها صادر شده است.

برداشت گندم و کلزا

بر اساس این گزارش همزمان با برداشت کلزا و گندم هزار دستگاه کمباین برای برداشت این محصولات در اراضی کشاورزی استان خوزستان از دروازه طلایی استان وارد و پس از قرنطینه به شهرهای استان اعزام شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه