English

استاندار لرستان در پیامی فرارسیدن روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت

سید موسی خادمی در پیامی، فرارسیدن روز پاسدار، روز جانباز و ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ابالفضل العباس(ع) و امام زین العابدین(ع) را تبریک گفت.

استاندار لرستان در پیامی فرارسیدن روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ سید موسی خادمی استاندار لرستان در پیامی، فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز و ولادت پر خیر و برکت امام زین العابدین(ع) را تبریک گفت.

در این پیام، آمده است:

در تاریخ پر گهر دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین است به انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که با طلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین گردیده است.

روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.

پاسداران این مرز و بوم با رشادت و مردانگی جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند که ثمره آن، امنیت و آرامش امروز است.

رشادت‌های دلاورمردان و شیر زنانی  که با  نثار جسم و جان خود، از این آب و خاک دفاع کردند و جانبازان، این اسطوره های ایثار و فداکاری که در دوران انقلاب و دفاع مقدس در راه حفظ ارزشهای اسلام ناب محمدی(ص) و دفاع از آرمانهای انقلاب و کیان اسلامی از جان خود گذشته و در مقابل دشمنان اسلام قد علم کرده و جنگیدند.

اینجانب فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت پیشوا و سرور آزادگان جهان و آموزگار حریت و آزادگی، حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان پرافتخار استان لرستان، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق حیات سرافرازانه توأم با عزت و سربلندی در پرتو نعمت نظام والای اسلامی برای همه این عزیزان را مسئلت دارم.

سید موسی خادمی

استاندار لرستان

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه