English

با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در گفت‌و‌گو با موج؛

به دستور دادستان، ۳ ضارب محیط‌بان خرم‌آبادی روانه زندان شدند

مهرداد فتحی بیرانوند در گفت‌و‌گو با موج، از بازداشت 3 ضارب محیط‌بان خرم‌آبادی خبر داد.

به دستور دادستان، 3 ضارب محیط‌بان خرم‌آبادی روانه زندان شدند

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری موج، اظهار داشت: 3 ضارب محیط‌بان منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد، دستگیر و روانه زندان شدند.

مهرداد فتحی بیرانوند، افزود: روز گذشته، محمدحسین موحدی‌کیا محیط‌بان منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد در حال گشت‌زنی در منطقه کَلدَر، با 3 متخلف زیست محیطی که در حال قطع درختان بودند مواجه می‌شود.

وی، ادامه داد: بلافاصله مورد تخلفاتی را از طریق بی‌سیم به اطلاع عوامل حفاظت محیط زیست در پاسگاه محیط‌بانی سفیدکوه اطلاع می‌دهد که در این حین، 3 متخلف با استفاده از سلاح سرد و تبر، به محیط‌بان وظیفه شناس اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان حمله‌ور شده و وی را از چند ناحیه مورد ضرب و جرح قرار می‌دهند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، تصریح کرد: در همین حین، عوامل پاسگاه محیط‌بانی در واکنشی سریع در محل حاضر و اقدام به بازداشت 3 ضارب حادثه می‌کنند.

وی، افزود: دقایقی پس از حادثه، خوشبختانه محیط‌بان مجروح بلافاصله به یکی از مراکز درمانی خرم‌آباد منتقل و تحت درمان قرار می‌گیرد و متخلفین با تشکیل پرونده تحویل پلیس و مقام قضایی می‌شوند.

با حکم دادستان خرم‌آباد، ضاربین روانه زندان شدند

فتحی بیرانوند تاکید کرد: در حال حاضر، با عنایت جناب آقای رازانی دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد و به دستور ایشان، 3 ضارب این حادثه تا حصول نتیجه نهایی روانه زندان شدند.

حال عمومی محیط‌بان مجروح، رضایت‌بخش است

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، گفت: خوشبختانه با اقدام به‌هنگام کادر درمانی بیمارستان، حال عمومی محیط‌بان مجروح این حادثه رضایت بخش اعلام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی