English

شهردار اصفهان در مراسم تور جهانی جودو:

ورزش عامل پیوند دولت ها و ملت ها است

شهردار اصفهان گفت: شهر اصفهان با برخورداری از تمدنی غنی در تلاش است با استفاده از ابزارهای مختلف همچون ورزش، به معرفی هر چه بهتر و بیشتر خود پرداخته و میان اصفهان با دیگر ملت ها و دولت ها پیوند ایجاد کند.

ورزش عامل پیوند دولت ها  و ملت ها است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، قدرت الله نوروزی در مراسم تور جهانی جودو در اصفهان گفت: حضور قهرمانان سرشناس جودو جهان در اصفهان باعث می شود اهالی جودو به خصوص جوانان و قهرمانان کشور از تجربیات آنها استفاده کرده، با روش های تمرینی روز دنیا آشنایی یافته و خود را برای حضور در عرصه های بین المللی آماده و مهیا کنند.

وی افزود: فعالیتی که ورزشکاران انجام می دهند زمینه ای برای برقراری تعامل بین ورزشکاران همه شهرها و توسعه ارتباطات بین المللی است.

مراسم تور جهانی جودو

شهردار اصفهان با تشکر از متولیان همایش تور جهانی جودو افزود: بدون شک ورزش ایران و اصفهان به جوانان و قهرمانانی چشم دوخته است که همچون رشته های دیگر برای شهر و کشور افتخار می آفرینند.

به گزارش موج، تور جهانی جودو به مدت دو روز با حضور سه قهرمان جودو المپیک از کشورهای اسپانیا، فرانسه و هلند به همراه مربی و سرپرست و همچنین با حضور رییس فدراسیون جودو ایران، پیشکسوتان و قهرمانان این رشته در اصفهان برگزار شد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه