English

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان خبر داد:

اجرای طرح بازدید دانش آموزی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای در هفته مشاغل در اصفهان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از اجرای طرح بازدید دانش آموزی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای در هفته معرفی مشاغل خبر داد.

اجرای طرح بازدید دانش آموزی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای در هفته مشاغل در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، ابوطالب جلالی  گفت: طرح بازدید دانش آموزی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای در تاریخ 1 لغایت 11 اردیبهشت ماه سال جاری در هفته معرفی مشاغل اجرا خواهد شد.

وی اجرای برنامه بازدید دانش آموزی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای را توسعه فرهنگ مهارت آموزی، تبیین نقش و جایگاه آموزش های فنی و حرفه ای در جامعه و آشنایی اقشار مختلف جامعه با آموزش های فنی و حرفه ای بیان کرد.

مدیر مرکز آموزش و فنی حرفه ای

جلالی گفت: این برنامه در راستای تحقق سیاست های کلی اشتغال ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری در زمینه ی آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب با نیازهای بازارکار و ارتقای توان کارآفرینی با مسؤولیت نظام آموزشی کشور و توأم کردن آموزش و مهارت، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان متولی اصلی نظام آموزش مهارت و فناوری سیاست ها، اهداف و برنامه های مختلفی را دنبال می کند.

 مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان  گفت: طرح بازدید دانش آموزی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای همزمان با سراسرکشور از یکم لغایت یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری باهدف فراگیر نمودن هرچه بیشتر آموزشهای فنی ومهارتی در استان اجرا خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه