English

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان:

دستورالعمل خرید گندم رعایت شود

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه‌ی 12 در نشست هماهنگی خرید تضمینی گندم سال 1397، بر ضرورت رعایت کامل دستورالعمل‌های ابلاغی خرید گندم توسط مراکز خرید دولتی و بخش خصوصی تأکید کرد.

دستورالعمل خرید گندم رعایت شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ حجت بیرانوند در نشستی که به‌منظور هماهنگی خرید گندم در سال‌جاری با مدیران کارخانجات آردسازی، مراکز ذخیره‌سازی و ادارات غله شهرستان‌های استان لرستان برگزار شد، گفت: لازم است تا بر دستورالعمل‌ خرید گندم و ذخیره‌سازی و ایجاد مراکز و کمیسیون‌های خرید نظارت صورت گرفته و این مهم رعایت شود.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 12«لرستان»، افزود: از مدیران کارخانجات و سیلوهای بخش خصوصی می‌خواهم تا ضمن رعایت دقیق مفاد کمی و کیفی قراردادهای ذخیره‌سازی، از بروز مشکلات در این زمینه جلوگیری کنند.

وی با اشاره به بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی حمل و نقل گندم اظهار کرد: ملاک عمل در حمل و نقل و جابجایی گندم در مراکز ذخیره‌سازی و مقدار صادرات گندم قراردادهای فی ما بین است.

گفتنی است در این نشست مقرر شد به منظور خرید با کیفیت و بهینه‌سازی ذخیره‌سازی گندم و تسهیل انبارگردانی مراکز ذخیره‌سازی، کمیته‌های تخصصی خرید و ذخیره‌سازی برای تصمیم‌سازی در این بخش تشکیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی