English

اقتدار و امنیت ارمغان پاسداران انقلاب برای ملت ایران است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با صدور بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار، اقتدارو امنیت را ارمغان پاسداران انقلاب اسلامی برای ملت سرافراز ایران دانست.

اقتدار و امنیت ارمغان پاسداران انقلاب برای ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در بیانیه ای که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار صادر کرده؛ آمده است: سوم شعبان المعظم سالروز ولادت امام همامی است که به جهانیان درس ایثار، فتوت و شجاعت آموخت و با اهدای خون پاک خویش در راه پاسداری از دین مبین اسلام به شهادت قداستی دوباره بخشید و سرور و سالار شهدا، «سیدالشهدا» لقب گرفت.

در این بیانیه افزوده شده است: پیشوایی که پرچم مبارزه با ظلم و ستم طاغوت زمانۀ خود را برافراشت و تا همارۀ تاریخ اسوۀ مبارزه با استکبار و الگوی مبارزان فی سبیل الله شد. مهر اباعبدالله الحسین(ع) همچنان پس از گذشت بیش از هزار سال در دل مسلمان عاشق قرآن و اهل‌بیت و آزادمردان جهان موج می‌زند و حماسۀ بزرگ عاشورا و وقایع کربلا را زنده نگه‌داشته است. حضرت ثارالله(ع) با نثار جان خود در راه حراست از دین خدا، فاتح قلوب آزادی‌خواهان جهان شد و به الگویی کامل برای ابرار و احرار گیتی بدل گشت.

در این بیانه تصریح شده است: نام‌گذاری فرخنده زادروز امام حسین(ع) به‌ روز «پاسدار» از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی گواه اهمیت و نقش تعیین‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسداری از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و تداوم انقلاب اسلامی است. این نهاد مقدس و مردمی با درک صحیح و دقیق از فرصت‌ها و تهدیدهای پیش ‌روی نظام و با حضوری به‌موقع و مقتدرانه در سایۀ فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسداری از میراث گرانبها و مانای امام خمینی(ره) و دستاوردهای آن موفق عمل کرده و در طی چهل سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی در انجام رسالت خود و ماموریت‌های خطیر دفاعی و مقابلۀ همه‌جانبه با توطئه‌ها و فتنه‌آفرینی‌های دشمنان نظام به‌ویژه آمریکا،‌ رژیم صهیونیستی و ایادی آنان در منطقه‌، لحظه‌ای از پا نایستاده و با درایت سرداران و از خودگذشتگی سربازان میهن اسلامی اقتدار و امنیت را برای ملت سرافراز ایران به ارمغان آورده است.

این بیانیه می افزاید: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن ایام میلاد با سعادت حضرت امام حسین، حضرت اباالفضل العباس و حضرت امام زین‌العابدین «علیهم‌‌السلام» که روزهای بزرگداشت مقام «پاسدار»، «جانباز» و «آزاده» نام گرفته است، یاد و خاطرۀ شهدای پاسدار به‌ویژه شهدای گرانقدر مدافع حرم استان گیلان را گرامی‌ می‌دارد و از مردم غیور و انقلابی استان می‌خواهد تا همچون گذشته با پیروی از منویات ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در راه پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تعالی انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نورزند و با حضور پرشور در مناسبت‌های انقلاب اسلامی در سال‌جاری روزهای باشکوه و بیادماندنی دیگری را رقم زنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه