English

کوچکی‌نژاد تاکید کرد:

اموال افراد سو استفاده کننده از صندوق ذخیره فرهنگیان مصادره شود

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از قوه قضاییه خواست اموال افراد سوءاستفاده کننده در این صندوق را مصادره کند.

اموال افراد سو استفاده کننده از صندوق ذخیره فرهنگیان مصادره شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جبار کوچکی نژاد، امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که نمایندگان پس از ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به قوه قضاییه چه اقداماتی انجام می‌دهند، گفت: پس از مشخص شدن شعبه دادگاهی که به این موضوع رسیدگی می‌کند ما درصدد تعامل با آن هستیم تا پیگیری‌های لازم تا آخرین مرحله انجام شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هدف نمایندگان درخصوص پیگیری مسائل مربوط به صندوق ذخیره فرهنگیان، افزود: برگشت هر چه سریعتر اموال فرهنگیان و محاکمه و مجازات افراد خاطی هدف اصلی ماست؛ قوه قضاییه می‌تواند با استفاده از قانون به راحتی اموال افراد سوءاستفاده کننده را مصادره کند.

صندوق ذخیره فرهنگیان

دولت های سابق و فعلی سهم خود به صندوق ذخیره فرهنگیان را پرداخت نکرده اند

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: نه تنها دولت سابق بلکه فعلی نیز سهم خود را به صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت نکرده است؛ براساس قانون دولت باید سهم خود را به صورت کامل به صندوق پرداخت کنند تا حمایت‌های لازم از حقوق فرهنگیان صورت گیرد.

به گزارش موج، گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان هفته گذشته در صحن علنی مجلس قرائت شد و با موافقت 183 نفر از نمایندگان مجلس برای بررسی تخلفات صورت گرفته به قوه قضاییه فرستاده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه