English

فرماندار بندرعباس:

سازمان های مرتبط برای مبارزه با مواد مخدر بکوشند

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرعباس به ریاست فرماندار در محل سالن کنفرانس این فرمانداری برگزار گردید.

سازمان های مرتبط برای مبارزه با مواد مخدر بکوشند

به گزارش  خبرگزاری موج؛  در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر احمد پویافر اظهار داشت: اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین معضلات اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه محسوب شده و موجب مشکلات مختلف می گردد .

 وی در ادامه عنوان کرد: در سال 96 علیرخم افزایش کشفیات مواد مخدر در سطح استان، شهرستان بندرعباس بعنوان مرکز استان در برخی از مواد مخدر با کاهش کشفیات مواجه بوده است.

فرماندار بندرعباس بیان داشت: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از آسیب های استفاده از مواد مخدر و شناسایی توزیع کنندگان اصلی و اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و تشکیل کمیته های مقابله و پیشگیری از راهکارهای مهم در مبارزه با این پدیده است .

وی در ادامه گفت: سازمانهای مرتبط در سال  97 با اهداف از پیش تعیین شده  و یک برنامه زمانبندی منسجم در خصوص برخورد با خرده فروشان و عمده فروشان مواد مخدر کار خود را آغاز کنند تا در کوتاهترین زمان نتیجه مطلوبی حاصل شود.

پویافر بیان کرد: شهرداری بندرعباس و نیروی انتظامی برای جمع آوری معتادین خصوصا معتادین متجاهر زحمات زیادی را متقبل شدند و چهره شهر را تغییر دادند که نیاز است سایر ادارات مرتبط نیز همکاری های لازم را برای بهتر شدن وضعیت موجود بکار گیرند.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: نقش ادارات و سازمانها در اجرای برنامه های فرهنگی در بین مردم و جوانان برای آگاه سازی بسیار موثر و حائز اهمیت است و باید انجام این برنامه ها تداوم داشته باشد تا جوانان به سمت و سوی اعتیاد کشیده نشوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه