English

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

۷ محله بندرعباس از خدمات پزشکى و اجتماعى رایگان برخوردار مى شوند

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در اولین نشست سال 97 شورای عالی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان گفت: 7 محله بندرعباس از خدمات پزشکى و اجتماعى رایگان برخوردار مى شوند

7 محله بندرعباس از خدمات پزشکى و اجتماعى رایگان برخوردار مى شوند

به گزارش خبرگزاری موج؛ غلامعباس مومنی در این نشست با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک به قشر محروم جامعه و اهداف و سیاستهای بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: در سال گذشته اجرای طرح شهید رهنمون با هدف و رویکرد اجتمعای و خدمات رسانی به مناطق حاشیه نشین، روستاها و کمتر برخوردار در کشور کلید خورد که دستاوردهای خوبی بدنبال داشت و امسال هم این طرح را با انگیزه و قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد.

دکتر مومنی

وی در ادامه افزود: در این طرح با برنامه ریزی و تقسیم بندی هایی که انجام دادیم پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در مناطق تعیین شده در سطح استان حضور پیدا کرده و ضمن آموزش هایی نظیر پیشگیری از بیماریهای واگیر و غیر واگیر، مسائل روانشناسی فردی و اجتماعی، آسیب های اجتماعی خدمات رایگان بهداشتی و درمانی نیز ارائه می دهند.

به گفته رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، 121 نفر در طرح شهید رهنمون از سال گذشته در 7 محله شهر بندرعباس شامل: نخل پیرمرد، توحید، دامایی، سه راه برق، سنگ کن و کوی ملت و همچنین شهرستانهای سطح استان در قالب 22 تیم در حال بررسی مناطق، خدمت رسانی و فعالیت هستند.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش و عملکرد سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان گفت: وجود بسیج جامعه پزشکی در کشور مانند بالی برای مسئولین و متولیان بهداشت و سلامت جامعه است که استفاده از تجارب و ظرفیتهای بالقوه این سازمان قطعا میتواند نتایج خوبی را در زمینه رشد سواد و فرهنگ سلامت در کشور، جلوگیری از آسیب های اجتماعی و ارائه خدمات مطلوب تری در مناطق روستایی و دورافتاده را بهمراه داشته باشد.

دکتر امیری

مریم امیری تصریح کرد: وجود روحیه بسیجی، اخلاص گری و عشق خدمت به همنوعان خود در پرسنل، پزشکان و کادر درمانی عضو سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه پاسداران است که این مردان و زنان غیور و از خود گذشته چه در جبهه های حق علیه باطل و چه امروز در سنگر پاسداری و پشتیبانی از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی ایران همچنان پیروز میدان هستند که این ستودنی است.

وی در پایان گفت: مدیریت درمان سازمان همواره برای کمک و ارائه خدمت به مردم در کنار بسیج جامعه پزشکی بوده و خواهد بود و امیدوارم دیگر ارگان و سازمانها برای رسیدن به اهداف پسندیده بسیج جامعه پزشکی همیشه همگام باشند.

گفتنی است در این نشست عملکرد سال 96 سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان و نحوه اجرای طرح شهید رهنمون توسط رئیس این سازمان و اعضای شورای عالی مورد بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی