English

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی:

برگزاری دادگاه و محکومیت سعید مرتضوی نشان از عدالت دستگاه قضایی دارد

الهیار ملکشاهی نماینده کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، گفت: برگزاری دادگاه و محکومیت سعید مرتضوی نشان از عدالت دستگاه قضایی دارد.

برگزاری دادگاه و محکومیت سعید مرتضوی نشان از عدالت دستگاه قضایی دارد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ الهیار ملکشاهی با تاکید بر اینکه قوه قضاییه به جد به دنبال اجرای حکم سعید مرتضوی است، گفت: خبری از فرار وی از کشور نشنیده‌ام اما هر متهمی ممکن است خود را مخفی کند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، در خصوص برخی شائبه‌ها درباره فرار سعید مرتضوی، گفت: همه در کشور ما در مقابل قانون مساوی هستند، پیگیری تخلف و جرم برخی از مسئولان رده‌بالا و محکومیت آن‌ها نیز از نقاط قوت کشور ما و استقلال دستگاه قضایی است.

محکومیت سعید مرتضوی نشان از برخورد عادلانه قوه قضاییه دارد

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، تصریح کرد: قوه قضاییه ضمن محکومیت مجرمان، در صورت تخلف دادستان و قضات، با آنان برخورد شدیدتر می‌کند، لذا محکومیت و صدور حکم سعید مرتضوی نیز نشان از برخورد عادلانه قوه قضاییه دارد.

دستگاه قضایی احکام صادره را با قدرت اجرا می‌کند

ملکشاهی، تصریح کرد: هر متهمی ممکن است خود را مخفی کند و یا اینکه خود را دیرتر به مراجع قضایی جهت اجرای حکم معرفی کند، لذا آنچه اهمیت دارد این است که دستگاه قضایی با تمام توان به دنبال اجرای احکام صادره متهمان، از جمله سعید مرتضوی است.

در برابر قانون همه مساوی هستند

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، افزود: هیچ کس از منظر قانون مستثنی نیست، لذا هیچ تفاوتی میان پرونده افراد در رسیدگی توسط قضات قوه قضائیه وجود ندارد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی