English

ثبت‌نام هزار کرمانشاهی در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان کرمانشاه از ثبت‌نام هزار کرمانشاهی در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش شهرستانی خبر داد.

ثبت‌نام هزار کرمانشاهی در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، حجت‌الاسلام جواد جاسمی از ثبت‌نام هزار نفر در مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: از این تعداد شرکت‌کننده در مسابقات سراسری قرآن کریم 50 درصد خانم و 50 درصد دیگر آقایان هستند.

وی در نشست خبری تشریح برنامه‌های مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، با اشاره به استقبال خوب مردم شهرستان کرمانشاه برای ثبت‌نام در این مسابقات، گفت: این استقبال بالا در حالی است که سال گذشته تعداد شرکت‌کنندگان مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرستان کرمانشاه کمتر از 500 نفر بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه بابیان این مطلب که ثبت‌نام تا 30 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت و به‌احتمال‌زیاد تمدید مهلت ثبت‌نام را نیز شاهد خواهیم بود، خاطرنشان ساخت: مسابقات در رشته‌های حفظ شامل حفظ پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت، ترتیل، تفسیر و مفاهیم قرآنی برگزار می‌شود.

اوقاف و امور خیریه کرمانشاه

تمامی شرکت کنندگان مسابقات سراسری قرآن کریم جایزه فرهنگی دریافت می کنند

جاسمی بابیان این مطلب که متقاضیان بالای 18 سال سن می‌توانند برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کنند، اظهار داشت: زمان برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرستان کرمانشاه 20 و 21 اردیبهشت‌ماه خواهد بود که مسابقات خواهران در شهر کرمانشاه در مجتمع آل آقا واقع در خیابان ناصری و مسابقات برادران نیز در دانشکده علوم قرآنی واقع در بلوار شهید بهشتی شهر کرمانشاه برگزار می‌گردد.

وی در ادامه بابیان اینکه برگزیدگان مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به مرحله استانی اعزام خواهند شد، گفت: سه نفر اول برگزیده ضمن اعزام به مرحله استانی جوایز نفیسی هم دریافت خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه