English

سرمربی الغرافه:

تراکتورسازی همواره تیم بزرگی است

سرمربی تیم فوتبال الغرافه گفت: تراکتورسازی یکی از بهترین مربیان ترکیه را در اختیار دارد و منتظر این هستم که تراکتور در فصل آینده تیمی بسازد که مدعی قهرمانی باشد. اگر این تیم دچار مشکلاتی از لحاظ بازیکن باشد باز هم همواره تیم بزرگی محسوب می‌شود.

تراکتورسازی همواره تیم بزرگی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز، بولنت اویگون در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: هر دو تیم شانس صعود خود را از دست دادند و بابت این موضوع ناراحتیم اما عملکردی که نشان خواهیم داد برای ما خوشحال کننده است.

تراکتور-الغرافه

منتظر هواداران تراکتور هستیم

 وی در ادامه اضافه کرد: در بازی فردا منتظر هواداران تراکتور هستیم و می‌خواهیم شور و شوق آن‌ها را ببینیم. مصدومان و محرومانی برای بازی فردا داریم ولی می‌خواهیم تمام توانایی خودمان را نشان دهیم.

او در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از تیم تراکتورسازی چطور است، گفت: تراکتورسازی برای امسال مشکلاتی داشت. تراکتور یکی از تیم‌هایی است که طرفداران زیادی در ایران دارد و همیشه هم وظیفه باشگاه تراکتورسازی این است که تیمی بسازد که لایق این هواداران باشد همچنین من برای تیم ملی ایران در جام جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی الغرافه قطر افزود: ما فردا با نواقص زیادی به مصاف تراکتورسازی می‌رویم. ما بازیکنان آماده‌ای مانند روبرتو و اشنایدر را در اختیار نداریم اما تلاشمان این است که با ارائه یک بازی جوانمردانه، تماشاگران بازی خوبی را شاهد باشند.

به گزارش خبرگزاری موج  ، دیدار تیم‌های تراکتورسازی و الغرافه قطر در چارچوب هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا  ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه